Η Ryanair ανακοίνωσε τις τελευταίες εξελίξεις, σχετικά με τις ακυρώσεις των 2.100 από τις 103.000 πτήσεις, για το διάστημα των επόμενων 6 εβδομάδων, που θα ακυρωθούν:
– Οι 315.000 πελάτες έλαβαν ειδοποίηση μέσω email τη Δευτέρα 18 Σεπτεμβρίου με πληροφορίες για τις αλλαγές στις πτήσεις τους και εναλλακτικές πτήσεις που θα τους εξυπηρετούσαν, αποζημιώσεις και ενημερώσεις σύμφωνα με τον EU261.
(Ο αριθμός είναι χαμηλότερος από τον αρχική εκτίμηση των 390.000 καθώς οι κρατήσεις το Σεπτέμβριο άγγιξαν το 90% αλλά τον Οκτώβριο το 70%)
– Μέχρι το τέλος της εργάσιμης ημέρας, Τετάρτης 20 Σεπτεμβρίου, η Ryanair αναμένει να εξυπηρετήσει 175.000 επιβάτες μέσω άλλων πτήσεων της, δηλαδή πάνω από το 55% των επιβατών που έχουν επηρεαστεί από τις ακυρώσεις.
– Μέχρι το τέλος της εργάσιμης ημέρας, Τετάρτης 20 Σεπτεμβρίου, θα έχουν πραγματοποιηθεί πάνω από 63.000 αποζημιώσεις πτήσεων (πάνω από το 20% των επιβατών που έχουν επηρεαστεί από τις ακυρώσεις)
– Η εταιρία έχει προσλάβει επιπλέον προσωπικό εξυπηρέτησης πελατών για να απαντήσει στα αιτήματα για αλλαγές πτήσεων και για αποζημιώσεις.
– Η Ryanair εκτιμά πως θα απαντήσει σε πάνω από 300.000 αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών προσφέροντας εναλλακτικά δρομολόγια και αποζημιώσεις (πάνω από 95% των επιβατών που έχουν επηρεαστεί από τις ακυρώσεις) μέχρι το τέλος της εβδομάδας, δηλαδή εντός 6 ημερών, αφότου οι επιβάτες ενημερώθηκαν για τις ακυρώσεις των πτήσεων.