Με την επιβατική κίνηση να βαίνει συνεχώς αυξανόμενη, ο επικεφαλής της Airbus στην Κίνα, Eric Chen, εκτιμά ότι οι αεροπορικές εταιρείες της χώρας θα χρειαστούν περί τα 60-100 Airbus A380 την προσεχή 5ετία.
Η υψηλή ζήτηση στην Κίνα -υπό την προϋπόθεση ότι μεταφράζεται σε παραγγελίες- θα αποτελέσει κύρια ώθηση για το μοντέλο A380 της εταιρείας. Ωστόσο, όπως σημειώνει το Reuters, το εν λόγω αεροσκάφος σημειώνει υποτονικούς ρυθμούς ζήτηση, αφού οι αεροπορικές στρέφουν την προσοχή τους σε αεροσκάφη όπως το A350 ή το 787 της Boeing.
Η Κίνα αποτελεί την ταχύτερα αναπτυσσόμενη αγορά αερομεταφορών στον κόσμο και αγορά-“κλειδί” τόσο την Airbus, όσο και για την Boeing, η οποία πρόσφατα προέβλεψε ότι η χώρα θα δαπανήσει πάνω από 1 τρισ. δολάρια σε αεροσκάφη τα επόμενα 20 χρόνια.
«Μελετώντας την εικόνα της αγοράς, τις επιβατικές ροές, τις διαδρομές και τα οικονομικά στοιχεία, είμαι απόλυτα πεπεισμένος ότι οι Κινέζοι αερομεταφορείς θα χρειαστούν τουλάχιστον 60 A380 τα επόμενα 5-7 χρόνια», δήλωσε ο επικεφαλής της Airbus Κίνας, Eric Chen, σε εκδήλωση στο Πεκίνο.
Σύμφωνα με τον ίδιο, «οι Κινέζοι ταξιδιώτες κατά μέσο όρο πήραν μόνο 0,4 πτήσεις το 2016, το 1/4 (των πτήσεων) σε σχέση με τις ΗΠΑ, αλλά η Κίνα έχει πληθυσμό τουλάχιστον τέσσερις φορές μεγαλύτερο από τις ΗΠΑ».
Πάνω από 50 εκατομμύρια ταξίδια έγιναν, το 2016, από τους Κινέζους στο εξωτερικό, αυξημένα κατά 22,7% σε σχέση με το 2015. Ο Chen αναμένει ότι ο υψηλός ρυθμός ανάπτυξης θα συνεχιστεί και στο μέλλον. Μάλιστα, εκτιμά ότι η πρωτοβουλία “Belt and Road” θα δημιουργήσει νέες ευκαιρίες στον κλάδο αυτό.
«Είμαστε δεσμευμένοι στη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη της κινεζικής αεροπορικής βιομηχανίας», είπε το στέλεχος της Airbus, προσθέτοντας ότι η εταιρεία έχει επεκτείνει τη συνεργασία με κινεζικές επιχειρήσεις σε τομείς όπως η αεροναυπηγική βιομηχανία, η διαχείριση της εναέριας κυκλοφορίας και η έρευνα και η τεχνολογία.