Γιατί όλοι οι μεγάλοι διαγωνισμοί του υπουργείου Μεταφορών πηγαίνουν πίσω; Γιατί δεν τηρείται κανένα αρχικό χρονοδιάγραμμα; Μήπως τα έργα δεν είναι ώριμα ή οι προδιαγραφές μη ελκυστικές;
Ακολούθως, μήπως οι ελληνικές τράπεζες ή οι κατασκευαστικές εταιρείες δεν μπορούν να «σηκώσουν» τη χρηματοδότηση τέτοιων έργων; Έχει να κάνει με τα απόνερα της έρευνας της Επ. Ανταγωνισμού για το τυχόν καρτέλ στις κατασκευές;
Όπως και να έχει, το μήνυμα που δίδεται στην αγορά, αλλά και στην απασχόληση, όσο δεν προχωρούν τα μεγάλα έργα, είναι αρνητικό. Μετά το Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο, ακόμα ένας μεγάλος διαγωνισμός πηγαίνει – ακόμα πιο – πίσω.
Για τις 30 Σεπτεμβρίου μετατέθηκε, εκ νέου, η προθεσμία κατάθεσης των δεσμευτικών προσφορών για την κατασκευή και εκμετάλλευση του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι Ηρακλείου, ύστερα από τη νέα παράταση που δόθηκε από το υπουργείο Μεταφορών.
Το υπουργείο ανακοίνωσε ότι εγκρίθηκαν τα τελικά τεύχη δημοπράτησης του έργου, έπειτα από τα σχόλια που υποβλήθηκαν από τους υποψήφιους επενδυτές. Άξιο αναφοράς είναι ότι το έργοέχει προκηρυχθεί από το… 2014!
Το νέο αεροδρόμιο θα κατασκευαστεί με σύμβαση παραχώρησης, με προϋπολογισμό 850 εκατ. ευρώ.