Τα διοικητικά συμβούλια της Air France και του ομίλου Air France-KLM ενέκριναν την παραγγελία 10 νέων Airbus A350-900.
Η KLM βρίσκεται ήδη στη διαδικασία αυτή στον στόλο διηπειρωτικών πτήσεων, ο οποίος στο τέλος πρόκειται να αποτελείται αποκλειστικά από αεροσκάφη τύπου Boeing 777 και 787, τα οποία ανήκουν στην ίδια πιλοτική κατηγορία.
Στην Air France, αυτή η νέα παραγγελία θα ανεβάσει τον συνολικό αριθμό των αεροσκαφών τύπου Α350 στα 38, συμπεριλαμβανομένων των τριών που ήδη έχουν παραδοθεί.
Πρόκειται για το επόμενο βήμα για την Air France, η οποία ακολουθεί την ίδια στρατηγική απλούστευσης του στόλου. Ως αποτέλεσμα, το 2023 ο στόλος της Air France για τις διηπειρωτικές πτήσεις θα αποτελείται από 116 αεροσκάφη χωρισμένα σε τέσσερις μόνο οικογένειες: Airbus A330 και A350, και Boeing 777 και 787.
Όπως και στην KLM, η κίνηση αυτή θα επιφέρει στην Air France μεγαλύτερη επιχειρησιακή ευελιξία, καθώς και την ευκαιρία να επιτύχει σημαντική οικονομία κλίμακας, χάρη κυρίως στη μείωση των πιστοποιήσεων των πιλότων σε μόλις τρεις έως το 2023: για τα Airbus A330/A350, για τα Boeing 787 και τα Boeing 777.
Αυτά τα αεροσκάφη νέας γενιάς θα αντικαταστήσουν τα Airbus A380 που χρησιμοποιούνται σήμερα στην Air France και πρόκειται να αποσυρθούν σταδιακά μέχρι το τέλος του 2022. Η άφιξή τους θα επιτρέψει στην εταιρεία επίσης να επιταχύνει την αντικατάσταση των Airbus A340 κατά το α’ τρίμηνο του 2021.
Να σημειωθεί ότι, ο αεροσκάφος τύπου Airbus A350-900 συνδυάζει οικονομικότερη απόδοση με μεγαλύτερη φροντίδα προς το περιβάλλον, αφού γίνεται χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμων κατά 25% σε σχέση με τα αεροσκάφη προηγούμενης γενιάς, δηλαδή 2,5 λίτρα ανά επιβάτη ανά 100 χλμ., ενώ περιορίζεται κατά 40% το αποτύπωμα θορύβου.