Στη Βουλή, σε σχέδιο νόμου του υπουργείου Οικονομικών, κατατέθηκε τροπολογία με θέμα «Επίλυση διαφορών που προκύπτουν στο πλαίσιο εφαρμογής των Συμβάσεων Παραχώρησης των Περιφερειακών Αεροδρομίων».
Όπως αναφέρεται σε αυτή, οι διαφορές που αναφύονται μεταξύ του παραχωρησιούχου και των αντισυμβαλλομένων του, κρατικών χρηστών, σχετικά με τη σύναψη και την ερμηνεία των όρων και την καταγγελία των Συμβάσεων Παροχής Υπηρεσιών, που προβλέπονται στη σύμβαση παραχώρησης για την αναβάθμιση και λειτουργία των περιφερειακών αεροδρομίων Κρήτης, Ηπειρωτικής Ελλάδας, Ιονίου και Αιγαίου Πελάγους, υπάγονται σε Διαιτησία.
Υπενθυμίζεται ότι η Fraport, μέσω της θυγατρικής Fraport Greece, θα αναλάβει προσεχώς (πιθανότατα το Μάρτιο) τη διαχείριση 14 περιφερειακών αεροδρομίων, εκ των οποίων 3 στην ηπειρωτική Ελλάδα (Θεσσαλονίκη, Άκτιο, Καβάλα) και 11 στη νησιωτική (Χανιά, Κέρκυρα, Κεφαλονιά, Κως, Μύκονος, Μυτιλήνη, Ρόδος, Σάμος, Σαντορίνη, Σκιάθος και Ζάκυνθος).
Με την έναρξη της παραχώρησης, θα καταβληθεί το εφάπαξ τίμημα των 1,23 δις. Tο πρώτο «κύμα» των έργων εκσυγχρονισμού, ύψους 400 εκατ. ευρώ, έχει ορίζοντα υλοποίησης το 2020.
Αναλυτικά, η τροπολογία: TROPOLOGIAFRAPORT
Β. Βεγιάζη