Συνεχίζει να βελτιστοποιεί τη διαχείριση των κόμβων του σε Μόναχο, Φρανκφούρτη, Ζυρίχη και Βιέννη, ο γερμανικός όμιλος Lufthansa.
Με τις νέες διαδικασίες ο όμιλος Lufthansa αποκτά μεγαλύτερη δυνατότητα να μετακινεί τον στόλο των αεροσκαφών του και να ρυθμίζει την κίνηση μεταξύ των κόμβων του ανάλογα με τις συνθήκες που εξασφαλίζουν καλύτερη ποιότητα, ανάπτυξη και μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα ως προς το κόστος.
Συγκεκριμένα, το εκτελεστικό συμβούλιο της Lufthansa αποφάσισε να επιταχύνει την ανάπτυξή του ομίλου με βάση το Μόναχο, εξελίσσοντας τη βαυαρική πρωτεύουσα σε κεντρικό κόμβο του δικτύου του προς την Ασία.
Για το 2019, ο όμιλος Lufthansa δηλώνει ότι αναμένει υψηλό μονοψήφιο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης για τις αεροπορικές εταιρείες του δικτύου στον κόμβο του Μονάχου.
Εκτός από την αυξημένη συχνότητα των πτήσεων από το Μόναχο προς τη Σεούλ και τη Σιγκαπούρη, το καλοκαίρι του 2019 αναμένεται να ξεκινήσει και η πρώτη καθημερινή πτήση που θα συνδέει το Μόναχο με τη Μπανγκόκ. Οι κρατήσεις για τις συγκεκριμένες πτήσεις προς την Ασία ξεκινούν από τις 4 Οκτωβρίου 2018.
Για την περαιτέρω ενίσχυση του δικτύου των πτήσεων προς την Ασία, το δρομολόγιο προς την Οσάκα (Ιαπωνία) δεν θα εκτελείται στο μέλλον από τη Φρανκφούρτη, αλλά από το Μόναχο.
Επίσης, σε συνέχεια των επιτυχημένων αποτελεσμάτων που απέφερε η μεταφορά 5 αεροσκαφών Airbus A380 από τη Φρανκφούρτη στο Μόναχο το καλοκαίρι του 2018, η Lufthansa εξετάζει το ενδεχόμενο να μεταφέρει περισσότερα αεροσκάφη A380 το 2020.
Ακόμη, τρία Airbus A320 θα μεταφερθούν άμεσα από τον κόμβο της Φρανκφούρτης στον κόμβο του Μονάχου για να υποστηρίξουν το δίκτυο των ανταποκρίσεων εκεί, ενώ τρία μικρότερα Bombardier CRJ900 θα μετακινηθούν σε αντάλλαγμα από το Μόναχο στη Φρανκφούρτη.
Ο Όμιλος Lufthansa θα συνεχίσει να επενδύει στρατηγικά και στην ποιοτική βελτίωση του δικτύου των προορισμών από τον κόμβο της Φρανκφούρτης. Η Lufthansa θα περιορίσει την ανάπτυξή της σε αυτόν τον κόμβο, προκειμένου να βελτιώσει τις αξιολoγήσεις της ακρίβειας χρόνου και την σταθερότητα των λειτουργιών.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, για το 2019, ο γερμανικός όμιλος αναμένει χαμηλό μονοψήφιο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης για τις αεροπορικές εταιρείες του δικτύου σε αυτόν τον κόμβο.
Η Lufthansa ξεκινάει τη χειμερινή περίοδο 2018/19 με τέσσερις νέους προορισμούς από τη Φρανκφούρτη: το Εϊλάτ (Ισραήλ), το Αγκαντίρ (Μαρόκο), την Τεργέστη (Ιταλία) και τη Θεσσαλονίκη, ενώ παράλληλα επεκτείνει το δίκτυό της προς τις ΗΠΑ. Από τις 3 Μαΐου 2019, θα συνδέει για πρώτη φορά τη Φρανκφούρτη με το Ώστιν (ΗΠΑ).
Swiss
Ο κόμβος του ομίλου Lufthansa -και βάση της Swiss International Air Lines- στη Ζυρίχη περιλαμβάνεται επίσης στα ευρύτερα σχέδια επέκτασης του ομίλου. Με στόχο τη διατήρηση του ρυθμού ανάπτυξης που σημειώνει τα τελευταία χρόνια, η στρατηγική ανάπτυξης του κόμβου της Ζυρίχης θα επικεντρωθεί στον εμπλουτισμό της δραστηριότητας στην Ευρώπη.
Το χειμερινό πρόγραμμα πτήσεων 2018/19 περιλαμβάνει έναν νέο προορισμό, τη Βρέμη. Επιπρόσθετα, η SWISS προσφέρει τώρα πτήσεις προς ελκυστικούς προορισμούς για όλο το χρόνο, όπως είναι το Μπορντό (Γαλλία), το Κίεβο (Ουκρανία), το Μπρίντιζι (Ιταλία) και το γερμανικό νησί Συλτ.
Austrian Airlines
Η Austrian Airlines με βάση τον κόμβο της Βιέννης πρόκειται να επεκτείνει σημαντικά το ευρωπαϊκό δίκτυο δρομολογίων της στο προσεχές χειμερινό πρόγραμμα 2018/19.
Ξεκινώντας από τα τέλη Οκτωβρίου του 2018, περισσότερες από 40 επιπλέον πτήσεις την εβδομάδα θα αναχωρούν προς 14 προορισμούς, ανάμεσα στους οποίους είναι το Βερολίνο, το Ντίσελντορφ και το Αμβούργο στη Γερμανία, η Κοπεγχάγη (Δανία), το Κίεβο (Ουκρανία), η Αθήνα (Ελλάδα) και η Κρακοβία (Πολωνία).
Εκτός από τις νέες ευρωπαϊκές πτήσεις, η Austrian Airlines αυξάνει επίσης και τη συχνότητα ορισμένων πτήσεων προς τη Βόρεια Αμερική, ενισχύοντας τη Βιέννη ως κόμβο της Lufthansa.
H. Hohmeister: Στόχος η συνεχής βελτίωση της ποιότητας
«Το σύστημα multi-hub (πολλαπλών κόμβων) που χρησιμοποιούμε -σύμφωνα με το οποίο υπάρχει μία ενιαία κεντρική εμπορική διαχείριση που μοιράζεται σε τέσσερις κόμβους- λειτουργεί καλά, είναι επιτυχημένο και μας δίνει τη δυνατότητα να ανταποκρινόμαστε με μεγάλη ταχύτητα και ευελιξία στις μεταβαλλόμενες συνθήκες.
Εστιάζουμε την στρατηγική μας σε τρεις παράγοντες: την ποιότητα, την αποδοτικότητα και την καλύτερη αποτελεσματικότητα ως προς το κόστος», σημειώνει ο Harry Hohmeister, Member of the Executive Board του ομίλου Lufthansa και Head of Hub Management.
«Στόχος της αεροπορικής βιομηχανίας πρέπει να είναι η συνεχής βελτίωση της ποιότητας. Αυτό σημαίνει ότι τόσο οι υποδομές εδάφους, όσο και οι υπηρεσίες εν πτήσει θα πρέπει να εναρμονίζονται με την ανάπτυξη του κλάδου. Αναπτυσσόμαστε στα σημεία που απαιτούν βελτίωση και το κόστος το επιτρέπει. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο αναμένουμε μέχρι το προσεχές καλοκαίρι, ώστε να αποφασίσουμε -σύμφωνα με την ανάπτυξη των κόμβων- ποια θα είναι η βάση του νέου Boeing 777-9 το 2020.
Με τα νέα προϊόντα που προσφέρονται σε αυτό το αεροσκάφος στη Business Class και στη Premium Economy, θέτουμε νέα πρότυπα για τη αεροπορική βιομηχανία», προσθέτει ο Hohmeister.