Παρά τις «πρωτόγνωρες» προκλήσεις που αντιμετώπισε την τελευταία διετία, το αεροδρόμιο της Αθήνας δείχνει, σε κάποιο βαθμό, να ανακάμπτει.
Του Φώτη Φωτεινού
Συγκεκριμένα, εντατικοποιεί ενέργειες για την προσέλκυση νέων αεροπορικών εταιρειών και την ενίσχυση των υπαρχόντων, σε συνδυασμό με την εκμετάλλευση εναλλακτικών εσόδων, όπως τη διαχείριση ακίνητης περιουσίας.
Στο πεδίο αυτό, το αεροδρόμιο της Αθήνας προκήρυξε ανοιχτή εκδήλωση ενδιαφέροντος για τη δημιουργία δυο νέων υποστέγων και ενός νέου εμπορευματικού σταθμού σε έκταση πλησίον του εκθεσιακού κέντρου METROPOLITAN.
Ειδικότερα, σε συνολική έκταση 180.000 τ.μ., το αεροδρόμιο της Αθήνας προσκάλεσε υποψήφια επενδυτικά σχήματα:
Α. Για τη δημιουργία δυο υποστέγων για εγκαταστάσεις γενικής αεροπορίας και υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης 7.000 τ.μ. το καθένα και
Β. Για τη δημιουργία εμπορευματικού σταθμού (Cargo Terminal) 12.000 -15.000 τ.μ.
Σύμφωνα με στελέχη της αεροπορικής αγοράς, το αεροδρόμιο της Αθήνας έχει γίνει δέκτης κάποιων αρχικών αιτημάτων για τις ανωτέρω δραστηριότητες, καθώς – λόγω της πανδημίας – οι ιδιωτικές πτήσεις, αλλά και οι εμπορευματικές γνωρίζουν άνοδο.
Από την πλευρά του, ο ΔΑΑ είναι πρόθυμος να παράσχει την απαραίτητη υποδομή, ώστε να συνδεθεί το συγκεκριμένο οικόπεδο με το υπάρχον δίκτυο του αεροδρομίου.
Αντίστοιχα, όλα τα έξοδα που σχετίζονται με την ανάπτυξη, την εσωτερική διαμόρφωση του οικοπέδου και τις κοινόχρηστες εγκαταστάσεις εντός των εγκαταστάσεων θα αναληφθούν από τους παραχωρησιούχους.