Τουλάχιστον 10 είναι, σύμφωνα με πληροφορίες του metaforespress.gr, οι αιτήσεις για τον διοικητή της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας.
Του Φώτη Φωτεινού
To υπουργείο Μεταφορών προχώρησε στη σύσταση επιτροπής για την αξιολόγηση των υποψηφίων και εικάζεται ότι σε διάστημα 1 μηνός θα έχει επιλεγεί ο νέος διοικητής.
Επίσης, μετά την επιλογή του νέου διοικητή, το υπουργείο Μεταφορών θα προωθήσει νομοθετική ρύθμιση για την οργανωτική δομή της ΑΠΑ, η οποία εκτιμάται ότι θα απασχολεί 180 – 200 εργαζομένους.
Στη συνέχεια, το υπουργείο θα προωθήσει αλλαγές και στη δομή της ΥΠΑ, με στόχο να επιτευχθεί καλύτερος λειτουργικός διαχωρισμός μεταξύ ΥΠΑ και ΑΠΑ.
Η νεοσύστατη Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας έχει ως αποστολή την άσκηση ρυθμιστικών, κανονιστικών και εποπτικών αρμοδιοτήτων στο τομέα των αερομεταφορών, της αεροναυτιλίας και των τελών των αερολιμένων, όντας ο οικονομικός ρυθμιστής της αγοράς αερομεταφορών.
Από την άλλη πλευρά, η ΥΠΑ αποτελεί πλέον «Φορέα Παροχής Υπηρεσιών Αεροναυτιλίας και Διαχείρισης Αερολιμένων και Υδατοδρομίων», έχοντας υπό τον έλεγχό της τα λοιπά περιφερειακά αεροδρόμια που δεν περιήλθαν στη Fraport Greece.
Η επιτροπή αξιολόγησης των υποψήφιων διοικητών της ΑΠΑ
Η επιτροπή αξιολόγησης των υποψήφιων διοικητών της ΑΠΑ είναι η ακόλουθη:
α) Κωνσταντίνος Οικονόμου, σύμβουλος ΑΣΕΠ,
β) Χρήστος Μητκίδης, μέλος του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους,
γ) Βασίλειος Χατζόπουλος, Καθηγητής Ευρωπαϊκού Δικαίου του Παντείου Πανεπιστημίου,
δ) Χρήστος Ρέκκα, ως εκπρόσωπος του Ευρωπαϊκού Οργανισμού για την Ασφάλεια της Αεροναυτιλίας (Eurocontrol).
ε) Αθανάσιος Τζιόλας, ως εκπρόσωπος της Ευρωπαϊκής Υπηρεσίας για την Ασφάλεια της Αεροπορίας (EASA – Liaison Officer Greece).