Υποβαθμίζει την έκταση των διαφωνιών της με το ελληνικό δημόσιο η Fraport Greece, η οποία, με ανακοίνωσή της, υποστηρίζει ότι η διαδικασία της Επίλυσης Τεχνικών Διαφορών, η οποία προβλέπεται ρητώς στη σύμβαση παραχώρησης, αποτελεί πάγια διεθνή πρακτική για τέτοιου μεγέθους έργα, υπογραμμίζοντας ότι «η εταιρεία και το ελληνικό δημόσιο συνεργάζονται με επιτυχία για την ομαλή λειτουργία του έργου αυτού».
Εάν και η Fraport Greece δεν αναφέρεται στην ουσία της υπόθεσης, η γερμανοελληνική κοινοπραξία αξιώνει 74,5 εκατ. ευρώ από το ελληνικό δημόσιο, λόγω «ζημιών» που υπέστη από τα μεταβιβασθέντα περιουσιακά στοιχεία, ήτοι από τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια.
Η ανακοίνωση της Fraport Greece
Η πραγματοποίηση της μεγαλύτερης παραχώρησης στην ιστορία της Ελλάδας αποτελεί ένα σύνθετο και πολύπλοκο, τεχνικά και λειτουργικά, έργο.
Από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης έως σήμερα, η Fraport Greece και το ελληνικό δημόσιο συνεργάζονται με επιτυχία για την ομαλή λειτουργία του έργου αυτού.
Τυχόν συμβατικές διαφορές που ανακύπτουν στο πλαίσιο εκτέλεσης της σύμβασης δεν αναιρούν την ποιότητα αυτής της συνεργασίας και σε καμία περίπτωση δεν παρεμποδίζουν την ταχεία εκτέλεση των έργων.
Η διαδικασία της Επίλυσης Τεχνικών Διαφορών, η οποία προβλέπεται ρητώς στη σύμβαση παραχώρησης, αποτελεί πάγια διεθνή πρακτική για τέτοιου μεγέθους έργα και εντάσσεται στο πλαίσιο της ταχείας επίλυσης των διαφορών και της ομαλής εκτέλεσης των συμβάσεων, ώστε να προωθείται η υλοποίηση των έργων, χωρίς αμφισβητήσεις και εμπόδια.
Η Fraport Greece, ύστερα από την έγκριση των 14 master plans από το υπουργείο Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων, είναι έτοιμη να προχωρήσει τις επόμενες εβδομάδες στην υλοποίηση των έργων ανάπτυξης και αναβάθμισης στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια, η εποικοδομητική αυτή συνεργασία συνεχίζεται απρόσκοπτα.