Επικριτικός απέναντι στα πεπραγμένα της κυβέρνησης στον τομέα των υποδομών εμφανίστηκε ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία, Νίκος Παππάς, μιλώντας στο (διαδικτυακό) 4ο Αναπτυξιακό Συνέδριο Θεσσαλονίκης.
Όπως σημείωσε, έργα που είχαν δρομολογηθεί ή είχαν ξεκινήσει να υλοποιούνται από την προηγούμενη κυβέρνηση, όπως ο ΒΟΑΚ, η Πατρών – Πύργου, το μετρό Θεσσαλονίκης και η γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας παραμένουν «παγωμένα» εδώ και 19 μήνες.
Σχολιάζοντας την τοποθέτηση του – επίσης συμμετέχοντα στο πάνελ – υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή τόνισε ότι αυτή «θα ήταν μια εξαιρετική τοποθέτηση αν βρισκόμασταν στον Σεπτέμβρη του 2019.
Αντί να κάνει έναν ενδιάμεσο απολογισμό της θητείας του, κάνει εξαγγελίες για έργα που θα έπρεπε να έχουν ήδη γίνει επί Ν.Δ. Δυστυχώς, δεν με κάνει καθόλου αισιόδοξο το να αισθάνεται σήμερα την ανάγκη να ζητά περισσότερο χρόνο για την υλοποίηση των έργων ή να κατηγορεί την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία για απραξία».
Τέλος, υπενθύμισε δε ότι «η χώρα έχει από το 2017 ένα -εγκεκριμένο από την Κομισιόν- Στρατηγικό Σχέδιο Υποδομών και Μεταφορών, το οποίο έγινε σε συνεργασία με την EIB και την EBRD», ζητώντας από τον κ. Καραμανλή «να απαντήσει αν το ασπάζεται ή όχι, ώστε να μπορούμε να μετράμε τις κυβερνητικές επιδόσεις στο πλαίσιο του σχεδίου αυτού».