Σταματά τη λειτουργία του, αρχής γενομένης από την 1η Νοεμβρίου, το Γραφείο Ελέγχου Διεθνών Μεταφορών της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, που λειτουργεί στο λιμάνι της Πάτρας, με βασικό του έργο την χορήγηση καρτών διέλευσης.
Σε όλη τη χώρα, οι κάρτες χορηγούνται από τα τελωνεία της χώρας και ηλεκτρονικά, οπότε -σύμφωνα με την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας- για λόγους ίσης μεταχείρισης και διαφάνειας, οι κάρτες θα πρέπει να χορηγούνται με τον ίδιο τρόπο και στην Πάτρα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, από το Γραφείο Πάτρας, χορηγούνται περίπου 80 κάρτες ετησίως χωρίς να έχει δυνατότητα πρόσβασης στο σύστημα διαχείρισης των καρτών διέλευσης και χωρίς να εξασφαλίζεται ο διαφανής έλεγχος της διακίνησης των καρτών και της επιστροφής αυτών μετά την ολοκλήρωση του δρομολογίου.
Για το θέμα αυτό, ο περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας έχει στείλει επιστολές στον διοικητή της ΑΑΔΕ, ενώ έχει ενημερώσει και τον Γ.Γ. του υπουργείου Μεταφορών από 14 Σεπτεμβρίου 2018, ζητώντας την ένταξη στην ηλεκτρονική διαχείριση και της Πάτρας, μέσω του Τελωνείου.
Για το μεταβατικό στάδιο και έως ότου διευθετηθεί πλήρως το θέμα, οι ενδιαφερόμενοι μεταφορείς, που επιθυμούν να παραλάβουν κάρτα διέλευσης, θα πρέπει να απευθύνονται έγκαιρα στα εξής τηλέφωνα της Διεύθυνσης Μεταφορών: 2613-620447, 420, 405, 424, καθημερινά 08:00-14:00.
Σημειώνεται ότι, για την παραλαβή νέας κάρτας απαιτείται η κατάθεση βεβαίωσης επιστροφής τυχόν προηγούμενης.