Κορυφώνεται η αγωνία για το σπουδαιότερα τμήμα του ΒΟΑΚ, το Χανιά – Ηράκλειο, ύψους 1,7 δις ευρώ, το οποίο θα κατασκευαστεί μέσω σύμβασης παραχώρησης.
Το υπουργείο Υποδομών παράτεινε την προθεσμία υποβολής σχολίων από τους διαγωνιζόμενους επί των όρων του σχεδίου σύμβασης παραχώρησης έως τις 13/2.
Επόμενο βήμα είναι η κατάθεση των δεσμευτικών προσφορών.
Το έργο αυτό διεκδικούν οι εξής εταιρείες – σχήματα:
- ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις,
- ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ,
- ΑΒΑΞ,
- VINCI,
- Κοινοπραξία ACCIONA CONCESIONES – ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ.
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά
- Μήκος αυτοκινητοδρόμου: 157,5 χλμ. και παράπλευρου / κάθετου δικτύου περίπου 150 χλμ.
- Η τυπική διατομή του αυτοκινητόδρομου έχει πλάτος οδοστρώματος 21,5 μέτρα από 12,50 σήμερα.
- 2 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση με ΛΕΑ
- 26 σήραγγες μονού κλάδου συνολικού μήκους περίπου 34 χλμ.
- 10,80 χλμ. νέες γέφυρες, 23 εκ των οποίων υπερβαίνουν τα 100 μέτρα μήκος
- 20 νέοι ανισόπεδοι κόμβοι και αναβάθμιση των υπαρχόντων 18 ανισόπεδων κόμβων στις Παρακάμψεις Χανίων, Ρεθύμνου, Ηρακλείου.