Μέσω προσφυγών, συνεχίζεται ο διαγωνισμός για τον οδικό άξονα Καλαμάτα – Πύλος – Μεθώνη.
Στο ΣτΕ προσέφυγαν ο όμιλος Μυτιληναίου και ο Ακτωρ, με στόχο να ακυρωθεί απόφαση της ΑΕΠΠ (Αρχή Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών), με βάση την οποία αποκλείονταν από τη συνέχεια του διαγωνισμού.
Η ΑΕΠΠ απέκλεισε τους δυο ομίλους έπειτα από προσφυγή που κατέθεσε η Intrakat, η οποία διεκδικεί το έργο (το έργο διεκδικούν ακόμη ΑΒΑΞ και ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ).
Η σύμβαση παραχώρησης έχει διάρκεια 30 χρόνια και προβλέπεται πως για την κατασκευή θα απαιτηθούν τέσσερα χρόνια και το εκτιμώμενο κόστος κατασκευής ανέρχεται στα 312,23 εκατ. ευρώ.
Ο οδικός άξονας Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη έχει προκηρυχθεί με την μορφή του Ανταγωνιστικού Διαλόγου, κάτι το οποίο σημαίνει ότι οι ενδιαφερόμενοι θα καταθέσουν τις προτάσεις τους, πριν την υποβολή των δεσμευτικών προσφορών.
Επίσης, ο εν λόγω οδικός άξονας θα κατασκευαστεί σαν έργο ΣΔΙΤ και η αποπληρωμή του θα γίνει με πληρωμές διαθεσιμότητας, κατά την περίοδο λειτουργίας.
Σύμφωνα με τα υπουργεία Υποδομών και Ανάπτυξης, το έργο αυτό θα βελτιώσει την ασφάλεια των οδικών υποδομών της νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, ενώ παράλληλα θα συμβάλει στην τουριστική αναβάθμιση της περιοχής με τη λειτουργία των υφιστάμενων και σχεδιαζόμενων συγκοινωνιακών υποδομών και τη διασφάλιση γρήγορων και ασφαλών μετακινήσεων.
Επιπλέον, μέσω της υλοποίησης του συγκεκριμένου έργου θα επιτευχθεί μείωση του κόστους μεταφορών και αύξηση της ανταγωνιστικότητας του πρωτογενούς και δευτερογενούς τομέα της οικονομίας της περιοχής.