Ξεπέρασε το 56% η πρόοδος κατασκευής του βόρειου τμήματος (Καλαμπάκα – Εγνατία Οδός) του Ε65.
Επιμέλεια: Β. Βεγιάζη
Ήδη, τον Απρίλιο του 2024, παραδόθηκε στην κυκλοφορία, ενιαία, το τμήμα από τη Λαμία μέχρι την Καλαμπάκα, με συνολικό μήκος 135 χλμ.
Το υπόλοιπο τμήμα του αυτοκινητόδρομου, από την Καλαμπάκα μέχρι την Εγνατία Οδό, μήκους 46 χλμ., θα παραδοθεί περίπου στο τέλος του 2025.
Το βόρειο τμήμα του Ε65 έχει συνολικό μήκος 70,5 χλμ. και προϋπολογισμό 442,1 εκατ. ευρώ.
Στο τμήμα αυτό έχουν κατασκευαστεί ήδη αντιπλημμυρικά έργα, δίκτυο ομβρίων, χωματουργικά και μικρά τεχνικά.
Τεχνικά χαρακτηριστικά βόρειου τμήματος Ε65
- Συνολικό μήκος: 70,5 χλμ.
- 2 Δίδυμες Σήραγγες (στο 176ο χλμ) και μία σήραγγα μονού κλάδου (στο 137ο χλμ).
- 2 Τεχνικά Cut & Cover (στο 137ο χλμ. και 138ο χλμ).
- 23 Γέφυρες.
- 14 Άνω & 40 Κάτω Διαβάσεις.
- 3 αμφίπλευροι Χώροι Στάθμευσης & Ανάπαυσης (Parking & WC).
- 89 Κιβωτοειδείς Οχετοί και Διαβάσεις Πανίδας.
- 6 Ανισόπεδοι Κόμβοι (Βασιλικής, Καλαμπάκας, Γρεβενών, Οξύνειας, Αγιόφυλλου-Καρπερού και Εγνατίας).
- 2 Σταθμοί Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (Ράξα Τρικάλων, Αγιόφυλλο – Καρπερό).
- 1 Μετωπικός Σταθμός Διοδίων και 2 Πλευρικοί Σταθμοί Διοδίων.
- 2 Κέντρα Ελέγχου & Συντήρησης (Τρικάλων, Αγιόφυλλου – Καρπερού).
- 1 Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας & 1 Κέντρο Ελέγχου Σηράγγων.