Ο Έλληνας δεν ανανεώνει το αυτοκίνητό του, εξαιτίας πολλών παραγόντων, με κυρίαρχη αιτία την οικονομική κρίση.
Κοντά στα 13,5 χρόνια κρατάει ο Έλληνας το αυτοκίνητό του, σύμφωνα με στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Τα αυτοκίνητα άνω της 10ετίας είναι 3.537.525 από τα συνολικά 5.104.908 οχήματα που κυκλοφορούν, με περίπου 530.000 εξ αυτών να είναι της τελευταίας εξαετίας.
Το νεότερο στόλο αυτοκινήτων στην Ε.Ε. έχει το Λουξεμβούργο, με μέσο όρο τα 6,2 έτη. Εκεί τα επιβατικά οχήματα άνω της 10ετίας είναι μόλις 74.840 από τα συνολικά 381.105 που κυκλοφορούν.
Χαμηλό μέσο όρο ηλικίας έχουν τα αυτοκίνητα σε Μ. Βρετανία και Δανία με 8,5 έτη, στο Βέλγιο με 8,8 έτη, στην Αυστρία και τη Γερμανία με 8,9 έτη. Στη Γαλλία η ηλικία του μέσου όρου των αυτοκινήτων είναι τα εννέα έτη.
Εντύπωση προκαλεί ο μέσος όρος της ηλικίας των οχημάτων της Φινλανδίας που αγγίζει τα 12,7 χρόνια, αλλά και της Σουηδίας, που παραδοσιακά αποτελεί χώρα που προτάσσει την ασφάλεια του οδηγού, καθώς εκεί ο μέσος όρος ηλικίας των αυτοκινήτων είναι 9,2 χρόνια.
Τον πιο γερασμένο στόλο αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση έχει η Πολωνία με μέσο όρο τα 17,2 έτη και ακολουθείται από τη Λιθουανία με 16,7 έτη και τη Λετονία με 16,3 έτη. Ο μέσος όρος ηλικίας των αυτοκινήτων στη Ρουμανία είναι τα 15,3 έτη.
Στην Πολωνία τα οχήματα άνω της 10ετίας είναι 16.538.945 σε σχέση από τα 20.723.423 συνολικά που κυκλοφορούν.
Ο μέσος όρος της ηλικίας των αυτοκινήτων στην Ε.Ε. είναι 10,7 έτη, με τα οχήματα 10ετίας να είναι 123.433.397 από τα συνολικά 252.043.348 που κυκλοφορούν.