Το τμήμα αυτό προστίθεται στα 59 χλμ., που είναι ήδη σε κυκλοφορία έως την Αμφιλοχία, με αποτέλεσμα η διάρκεια του ταξιδιού από την Κλόκοβα έως την Αμφιλοχία να μην ξεπερνά τα 45 λεπτά, αντί της 1 ώρας και 15 λεπτών από το δίκτυο της υφιστάμενης εθνικής οδού.
Οι οδηγοί, με το που θα διασχίζουν τη γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου, θα συναντούν, μετά από λίγα χιλιόμετρα, δυο κυκλικούς κόμβους. Ο ένας θα τους οδηγεί στην είσοδο της σήραγγας της Κλόκοβας και ο έτερος θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τοπικές μετακινήσεις.
Σύμφωνα με την Ιόνια Οδό, η διάνοιξη της σήραγγας πραγματοποιήθηκε σε χρόνο ρεκόρ 13 μηνών, ενώ το δεύτερο ρεκόρ έχει να κάνει με την παράδοση σε κυκλοφορία εντός 24 μηνών.
Υπενθυμίζεται ότι, στην Ιόνια Οδό, σε κυκλοφορία είναι και το τμήμα από Σελλάδες Άρτας έως την Πέρδικα Ιωαννίνων, μήκους 53 χλμ., με αποτέλεσμα ο χρόνος του ταξιδιού από τα Ιωάννινα έως την Φιλιππιάδα να μειωθεί στο μισό (30 λεπτά αντί 1 ώρας).
Με την ολοκλήρωσή της, η Ιόνια Οδός θα συρρικνώσει τη διαδρομή Αντίρριο – Ιωάννινα από τρεισήμισι ώρες, που είναι σήμερα, σε 1 ώρα και 40 λεπτά.
Το συνολικό μήκος του άξονα είναι περίπου 196 χιλιόμετρα, ενώ περιλαμβάνει και τις παρακάμψεις Αγρινίου και Άρτας.
Πέραν των 196 χλμ. νέου αυτοκινητοδρόμου κατασκευάζονται, ανάμεσα σε άλλα, 24 γέφυρες, 4 σήραγγες, 74 κάτω διαβάσεις και 36 άνω διαβάσεις.
Ο οδικός άξονας, ο οποίος κατασκευάζεται από την ΤΕΡΝΑ, θα διαθέτει 4 μετωπικούς και 5 πλευρικούς σταθμούς διοδίων, κάτι το οποίο ερμηνεύεται σε κόστος διοδίων 12,45 ευρώ για ένα συμβατικό ΙΧ.