Στο 3,5% ανέρχεται η πρόοδος των εργασιών στον οδικό άξονα Πάτρα – Πύργος που υλοποιεί η Ολυμπία Οδός.
Παρά την αύξηση του κόστους των πρώτων υλών, επιδίωξη της εταιρείας αποτελεί η παράδοση του έργου το 2025, όπως αναφέρθηκε χθες κατά τη διάρκεια ενημερωτικής εκδήλωσης.
Σήμερα το έργο εκτείνεται σε τρία εργοτάξια. Το πρώτο από το Μιντιλόγλι (από το σημερινό τέλος της Ολυμπίας Οδού στην Περιμετρική Πάτρας) μέχρι τα Καραίικα που έχει η αναλάβει η ΑΒΑΞ, το δεύτερο από τα Καραίικα μέχρι τη Γαστούνη που έχει αναλάβει η ΑΚΤΩΡ και το τρίτο από τη Γαστούνη μέχρι τον Πύργο που έχει αναλάβει η ΤΕΡΝΑ.
Το Πάτρα – Πύργος αφορά στην αναβάθμιση ενός τμήματος 13 χλμ. (Μιντιλόγλι – Κάτω Αχαγιά) και την κατασκευή ενός νέου αυτοκινητόδρομου, μήκους 61 χλμ.
Ο νέος, σύγχρονος αυτοκινητόδρομος, που θα προσαρτηθεί στην παραχώρηση της Ολυμπίας Οδού, θα έχει μήκος 74,5 – 75 χλμ., το πλάτος του οδοστρώματος θα υπερβαίνει τα 21 μ., ενώ το παράπλευρο και κάθετο οδικό δίκτυο θα έχει μήκος 124 χλμ.
Στην τελική του ανάπτυξη, ο δρόμος θα περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, οκτώ ανισόπεδους κόμβους, 15 γέφυρες και 64 διαβάσεις και δύο μετωπικούς σταθμούς διοδίων σε Κάτω Αχαγιά και Χανάκια και δύο πλευρικούς σταθμούς σε Κάτω Αχαγιά και Αμαλιάδα.
Η κατασκευή συνοδεύεται από επιπρόσθετο έργο αξίας 30 εκατ. ευρώ για στοχευμένα έργα οδικής ασφάλειας στον υφιστάμενο άξονα, τα οποία βρίσκονται σε εξέλιξη.