Μικρότερο και πιο «πράσινο» αυτοκίνητο θα επέλεγε το 50% των Ελλήνων οδηγών, σύμφωνα έρευνα που διεξήχθη από τη «LeasePlan» και την «TNS ICAP».
Πιο αναλυτικά, σε ποσοστό 80%, οι Έλληνες οδηγοί θεωρούν το αυτοκίνητο ως το κυρίαρχο μέσο μεταφοράς, με το 76% να τάσσεται υπέρ της μεθόδου leasing και το 50% υπέρ της μίσθωσης.
Παράλληλα, το 17% χαιρετίζει τη δυνατότητα κοινής χρήσης εταιρικών οχημάτων, ενώ το 56% δηλώνει αντίθετο.
Το ποσοστό των οδηγών που θεωρούν το αυτοκίνητο τους πιο σημαντικό από το κινητό τους, διαμορφώνεται στο 54%, ενώ αναφορικά με τα κυρίαρχα κριτήρια επιλογής ενός οχήματος, το 49% προσδίδει ιδιαίτερη σημασία στη μάρκα, το 47% στο κόστος και το 39% στον τύπο του καυσίμου.
Όσον αφορά τα «πράσινα» αυτοκίνητα, το 55% εκφράζει την άποψη πως θα χρησιμοποιούσε ένα «πράσινο» αυτοκίνητο, κυρίως για την προστασία του περιβάλλοντος, ενώ για το 22%, σημαντικό ρόλο διαδραματίζουν και τα φορολογικά οφέλη.
Αναφορικά με τα αυτοκινούμενα οχήματα, το 50% δηλώνει πως θα αισθανόταν λίγο αγχωμένο αν βρισκόταν σε όχημα χωρίς οδηγό, με το 41% παράλληλα, να τονίζει ότι δεν θα αισθανόταν ασφάλεια σε ένα τέτοιο όχημα.
Μεταξύ των πιο ενοχλητικών οδικών συμπεριφορών, ξεχωρίζει η χρήση κινητού τηλεφώνου, η οδήγηση με πάρα πολύ χαμηλή ταχύτητα, η μη έγκαιρη χρήση προειδοποιητικών σημάτων και η έλλειψη προσοχής.
Οι πολύ επιθετικοί οδηγοί τέλος, θεωρούνται ως οι πιο εκνευριστικοί, ενώ οι κυριότερες αιτίες των τροχαίων ατυχημάτων στην Ελλάδα αφορούν την οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ και την υπερβολική ταχύτητα.
Μάλιστα, το 55% παραδέχεται ότι υπερβαίνει τα όρια ταχυτήτων.