Κατατέθηκε από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το έργο «Μελέτη – Κατασκευή – Χρηματοδότηση – Λειτουργία – Συντήρηση και Εκμετάλλευση του Έργου Μόνιμης Υποθαλάσσιας Οδικής Ζεύξης Νήσου Σαλαμίνας».
Εφόσον εγκριθεί η μελέτη περιβαλλοντικών όρων από το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, τότε τα προεπιλεγέντα σχήματα θα προχωρήσουν στην κατάθεση δεσμευτικών προσφορών μέχρι τη συμβασιοποίηση του έργου. Το έργο έχει κατασκευαστική διάρκεια 5 έτη και προϋπολογισμό 350 εκατ. ευρώ.
Η περιβαλλοντική μελέτη του έργου περιλαμβάνει αναλυτικά:
-Το οδικό τμήμα σύνδεσης του Ανισόπεδου Κόμβου του Περάματος με τη Λεωφόρο Σχιστού, συνολικού μήκους 4,5 χλμ, ώστε να παρακάμπτεται ο Δήμος Περάματος
-Την υποθαλάσσια ζεύξη με Οδική Σήραγγα μήκους 1 χλμ. από το Πέραμα έως το νησί του Αγίου Γεωργίου
-To οδικό τμήμα από το νησί του Αγίου Γεωργίου μέχρι το νησί της Σαλαμίνας και τις οδικές συνδέσεις με την πόλη της.
Στο διαγωνισμό μετέχουν οι εταιρείες ΜΕΤΚΑ, ΤΕΡΝΑ και Ακτωρ – Vinci, οι οποίες έχουν καταθέσει τις προτάσεις τους για την κατασκευή του έργου.
Ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών, κ. Γιώργος Καραγιάννης δήλωσε σχετικά: «Ένα έργο δύσκολο, για το οποίο δούλεψαν συστηματικά οι Υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Υποδομών, ένα έργο εξαιρετικά περίπλοκο, που έχει πραγματικά περάσει από ‘‘40 κύματα’’, μετά από πολλά χρόνια μπαίνει πλέον σε τροχιά υλοποίησης, με την καθοδήγηση του Υπουργού κ. Κώστα Καραμανλή.
Το έργο αυτό είναι εξαιρετικά σημαντικό, γιατί θα αναβαθμίσει όλη τη Δυτική Αττική και κυρίως, την ευρύτερη περιοχή του Περάματος, αλλά και της Σαλαμίνας.
Από τη μία πλευρά θα αποσυμφορήσει σε μεγάλο βαθμό το Πέραμα και από την άλλη θα αναβαθμίσει την ίδια τη νήσο της Σαλαμίνας, καλύπτοντας με ταχύτητα και ασφάλεια τις χιλιάδες καθημερινές μετακινήσεις από και προς αυτήν».