Έως τα τέλη Μαρτίου θα κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές για το τμήμα Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ.
«Ήδη έχουν ξεκινήσει να στήνονται τα πρώτα τα εργοτάξια στην ανατολική πλευρά του έργου, Νεάπολη – Αγ. Νικόλαος και οι εργασίες ξεκινούν άμεσα, ενώ στο Χερσόνησος – Νεάπολη υπογράφεται το επόμενο διάστημα η σύμβαση και ξεκινούν και εκεί οι εργασίες.
Επίσης, μέχρι τέλος Μαρτίου θα έχουμε προσφορές στο μεγαλύτερο έργο παραχώρησης που αυτή τη στιγμή προχωράει η κυβέρνησή μας, ένα έργο ύψους 1,7 δισ. ευρώ, το οποίο είναι το Χανιά – Ηράκλειο», ανέφερε, σε τηλεοπτική συνέντευξη, ο υφυπουργός Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης.
Το έργο αυτό διεκδικούν οι εξής εταιρείες – σχήματα:
- ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις,
- ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ,
- ΑΒΑΞ,
- VINCI,
- Κοινοπραξία ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ – INTERTOLL.
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά
- Μήκος αυτοκινητοδρόμου: 157,5 χλμ. και παράπλευρου / κάθετου δικτύου περίπου 150 χλμ.
- Η τυπική διατομή του αυτοκινητόδρομου έχει πλάτος οδοστρώματος 21,5 μέτρα από 12,50 σήμερα.
- 2 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση με ΛΕΑ
- 26 σήραγγες μονού κλάδου συνολικού μήκους περίπου 34 χλμ.
- 10,80 χλμ. νέες γέφυρες, 23 εκ των οποίων υπερβαίνουν τα 100 μέτρα μήκος
- 20 νέοι ανισόπεδοι κόμβοι και αναβάθμιση των υπαρχόντων 18 ανισόπεδων κόμβων στις Παρακάμψεις Χανίων, Ρεθύμνου, Ηρακλείου.