Πορεία διαμαρτυρίας πραγματοποίησε ο δήμος Ασπροπύργου, εκφράζοντας την αντίθεσή του στην εφαρμογή των νόμων 3769/2017 και 4388/2016, που θέσπισαν την απαγόρευση χρήσης του παράπλευρου οδικού δικτύου από φορτηγά και άλλα μεγάλα οχήματα για λόγους οδικής ασφάλειας, αποτροπής της επιβάρυνσης και υποβάθμισης του οικιστικού περιβάλλοντος και αποφυγής της έντονης καταπόνησης και ταχείας φθοράς του οδικού δικτύου.
Ειδικότερα, στελέχη του δήμου, σε συνεργασία με τους παραγωγικούς φορείς της πόλης, συγκεντρώθηκαν, στις 5 Μαρτίου, στην πλατεία έναντι των ΛΟΚ στην Παραλία Ασπροπύργου και προχώρησαν σε πορεία διαμαρτυρίας κατά μήκος της Νέας Εθνικής Οδού Αθηνών – Κορίνθου.
Σε δηλώσεις του, ο Νίκος Μελετίου, δήμαρχος Ασπροπύργου, ανέφερε «Σήμερα βγαίνουμε στους δρόμους για να διατρανώσουμε την αντίθεσή μας στην εφαρμογή του νόμου 4388/2016 που μετά την Υπουργική Απόφαση, η περιφέρεια και ο δήμος αναγκάστηκαν να τοποθετήσουν τις απαγορευτικές ταμπέλες για την κυκλοφορία των φορτηγών στον Ασπρόπυργο, στο Θριάσιο Πεδίο, μιας και ο Ασπρόπυργος είναι το 75% του Θριασίου Πεδίου και οι περισσότερες επιχειρήσεις, χιλιάδες επιχειρήσεις δραστηριοποιούνται στην περιοχή μας.
Δυστυχώς, αυτός ο νόμος δεν μπορεί να εφαρμοστεί τώρα, διότι δεν υπάρχουν τα απαραίτητα έργα και οι κατάλληλες κυκλοφοριακές υποδομές, ώστε να εξυπηρετηθούν όλες οι επιχειρήσεις στον Ασπρόπυργο, διότι είναι διάσπαρτες σε διάφορες περιοχές και δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν μόνο από ένα δρόμο. Έτσι λοιπόν είμαστε αντίθετοι.
Έχουμε από πέρυσι πάρει απόφαση στο Δημοτικό Συμβούλιο, που ζητούμε να μην εφαρμοστεί ο νόμος στον Ασπρόπυργο τώρα, αλλά μόνο όταν φτιαχτεί ο κόμβος Σκαραμαγκά και θα ενωθεί η Περιφερειακή Αιγάλεω, με τον κόμβο Σχιστό.
Με αυτόν τον τρόπο, θα εξυπηρετηθούν τα φορτηγά άνετα και δεν θα χρειάζεται να κάνουν όλο αυτόν το κύκλο. Δεν υπάρχει αυτό το απαραίτητο έργο, το νούμερο ένα που θα εξυπηρετήσει όλη την περιοχή.
Φυσικά όμως μιλάμε και για τα έργα που έχουν μείνει στη μέση, όπως η Αττική οδός όπου, από το 2002 λειτουργεί και πληρώνουμε διόδια, αλλά δεν έχουν ολοκληρωθεί οι παράδρομοι με αποτέλεσμα να είναι αποκομμένες ολόκληρες περιοχές στην πόλη και κυρίως επαγγελματικές περιοχές και φυσικά ο κόμβος 3 της Αττικής Οδού, που θα εξυπηρετήσει το Δυτικό Θριάσιο για να μην υπάρχει αυτή η συσσωρευμένη κυκλοφορία στο κόμβο 4 που γίνεται το αδιαχώρητο.
Πρέπει λοιπόν τουλάχιστον αυτά τα τρία έργα, να ολοκληρωθούν και μετά να εφαρμοστεί ο νόμος».
Σημειώνεται ότι κατά της εφαρμογής του νόμου έχουν ταχθεί και ομοσπονδίες των οδικών μεταφορέων.