Από το 2015, η Αττική Οδός παρουσιάζει άνοδο της κυκλοφορίας. Το 2016 έκλεισε με αύξηση διελεύσεων 5%, σε σχέση με το 2015.
Βασική αιτία, για την αυξημένη κίνηση, αποτελεί, κυρίως, η σταθεροποίηση της τιμής της βενζίνης και γενικότερα, η συρρίκνωση της ύφεσης.
Πάντως, από το ξεκίνημα της κρίσης, η Αττική Οδός υπολογίζεται ότι έχει χάσει το 1/3 της κυκλοφορίας της.
Κατά μέσο όρο, οι ημερήσιες διελεύσεις ήταν 307.000 το 2009, 250.000 το 2011, 215.000 τo 2012, 200.560 το 2013 και κάτω από τις 200.000 το 2014.
Αντίθετα, ελαφρά ανοδική ήταν το 2015, όπου διαμορφώθηκε στις 201.749 ημερήσιες διελεύσεις, ήτοι αύξηση 2,4% και πιο ανοδική το 2016 (+5%).
Η Αττική Οδός παραμένει ο πιο κερδοφόρος αυτοκινητόδρομος. Το 2015, είχε έσοδα 162,7 εκατ., έναντι 159,6 εκατ. το 2014 και καθαρά κέρδη 29,5 εκατ., έναντι 36,5 εκατ. το 2014.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο της Αττικής Οδού κόστισε περί τα 1,3 δισ. ευρώ περίπου.
Το κόστος χρηματοδοτήθηκε κατά 35%, με το ποσό των 420 εκατ. ευρώ από το ελληνικό Δημόσιο, με συμμετοχή και πόρων του Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης.
Β. Βεγιάζη