Και οι 4 συμμετέχοντες, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις – ΜΥΤΗΛΙΝΑΙΟΣ, ΑΒΑΞ και ΙΝΤΡΑΚΑΤ πέρασαν στη β’ φάση του διαγωνισμού για το οδικό έργο Μαυροβούνι – Έδεσσα, παράκαμψη Γιαννιτσών και παράκαμψη Χαλκηδόνας.
Το έργο κατασκευάζεται με τη μέθοδο ΣΔΙΤ, με διάρκεια 30 έτη (3 έτη κατασκευαστική περίοδος και 27 έτη συντήρησης και λειτουργίας) και με τη διαδικασία του Ανταγωνιστικού Διαλόγου.
Η διάρκεια της σύμπραξης θα οριστικοποιηθεί κατά το τελικό στάδιο της διαδικασίας ανάθεσης.
Συνοπτικά ο ιδιώτης φορέας θα αναλάβει:
Α) Τη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση των τμημάτων:
-Μαυροβούνι – Έδεσσα (συμπεριλαμβανομένης της σύνδεσης του τμήματος με τον ισόπεδο κόμβο της περιφερειακής — οδού Έδεσσας), Α/Κ Μαυροβουνίου Α/Κ Ριζαρίου 9,423 χλμ. — Παράκαμψη Γιαννιτσών Α/Κ Γιαννιτσών , Α/Κ Παραλίμνης 8,913 χλμ.
-Παράκαμψη Χαλκηδόνας , Α/Κ Χαλκηδόνας , Α/Κ Ελεούσας 6,340 χλμ.
Β) Τη λειτουργία, συντήρηση, χρηματοδότηση του βασικού οδικού άξονα γέφυρας Αξιού ποταμού – Έδεσσας, συνολικού μήκους περίπου 52,326 χιλιομέτρων και όσα επιπλέον τμήματα συμπεριλαμβάνονται στο προαναφερθέν τμήμα Α.