Οι ταξινομήσεις ηλεκτρικών οχημάτων τριπλασιάστηκαν μέσα σε ένα χρόνο στη χώρα μας, σύμφωνα με τον Γιάννη Ξιφαρά, γενικό γραμματέα αρμόδιο για θέματα Μεταφορών του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.
Μιλώντας στο Power & Gas Forum, ο ίδιος ανέφερε ότι επιθυμία της κυβέρνησης είναι να αυξηθεί περαιτέρω ο ρυθμός διείσδυσής τους.
Αναφερόμενος στις προκλήσεις, ο κ. Ξιφαράς είπε ότι είναι πολλά τα ζητήματα που πρέπει να λυθούν.
Πρώτον, το θέμα της ενέργειας, δηλ. η δυνατότητα μεταφοράς – διανομής και η τιμολόγηση. Δεύτερον, η φόρτιση, καθώς είναι δύσκολο να αναπτυχθεί στο πυκνό αστικό κέντρο. Τρίτον, το οικονομικό. Τέταρτον, η μετάδοση της πληροφορίας ,ώστε να γνωρίζει κάποιος που θέλει π.χ. να ταξιδέψει που θα βρει φόρτιση.
Ως τον Οκτώβριο πρόκειται να ολοκληρωθεί η εθνική στρατηγική για την ηλεκτροκίνηση, καθώς το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών βρήκε την κατάλληλη χρηματοδότηση και η στρατηγική περιλαμβάνει εκτός από τα αυτοκίνητα τις θαλάσσιες μεταφορές, το σιδηρόδρομο και τη μικροκινητικότητα.
Σύμφωνα με τον γενικό γραμματέα Μεταφορών, στόχος είναι να υπάρξει μεγαλύτερο ποσοστό χρήσης στο σύνολο των μεταφορών, όχι απλά περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Αυτό σημαίνει ηλεκτρικά ταξί, ηλεκτρικά λεωφορεία, και άλλες εφαρμογές.