Με την παρουσία των 4 Δημάρχων (σημερινών και νεοεκλεγέντων) Διονύσου και Κηφισιάς Γιάννη Καλαφατέλη, Γιώργου Θωμάκου, Κατερίνας Μαϊχόσογλου και Βασίλη Ξυπολυτά, καθώς και εκπροσώπων δημοτικών παρατάξεων, φορέων και συλλόγων των δύο όμορων Δήμων, πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Τρίτης 24/10 στο χώρο του Ζαννείου, με οικοδεσπότη τον Δημοτικό Σύμβουλο Κηφισιάς Δημήτρη Λιανό, η Διαδημοτική Επιτροπή των Δήμων Κηφισιάς και Διονύσου «Δημήτρης Κυριαζόπουλος», κατά των διοδίων στους κόμβους Βαρυμπόμπης και Αγίου Στεφάνου, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.
Η Επιτροπή συγκλήθηκε μετά από πρωτοβουλία του Αντιδημάρχου Χωροταξικού Στρατηγικού Σχεδιασμού του Δήμου Διονύσου και Προέδρου της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής Γιάννη Φωτάκη και του συντονιστή, πρώην Αντιδημάρχου Κηφισιάς Αλέξη Μακρή, με αφορμή τις πρόσφατες δηλώσεις του υφυπουργού υποδομών και μεταφορών Νίκου Ταχιάου, όπου αναφέρθηκε στην ανάγκη κατεδάφισης της γέφυρας της Βαρυμπόμπης και της ανέγερσης νέας.
Στη συνεδρίαση τοποθετήθηκαν οι 4 Δήμαρχοι, καθώς και τα μέλη της Επιτροπής και ακολούθησε διαλογική συζήτηση με το σύνολο των συμμετεχόντων, στην οποία επιβεβαιώθηκε για ακόμη μία φορά η αδιαπραγμάτευτη θέση των δύο Δήμων κατά των διοδίων στους κόμβους Βαρυμπόμπης και Αγίου Στεφάνου.
Αναφορικά με την πρόθεση του υπουργείου μεταφορών και υποδομών να δρομολογήσει εργασίες στη γέφυρα Βαρυμπόμπης, συμφωνήθηκε να ζητηθούν περισσότερα στοιχεία από την ηγεσία του υπουργείου, τα οποία θα πρέπει να αποσταλούν εντός συγκεκριμένου χρονικού ορίζοντα.
Στη συνέχεια, αφού εκτιμηθούν τα στοιχεία, θα προγραμματιστεί η επόμενη συνεδρίαση της Επιτροπής, προκειμένου να αποφασιστούν οι ενέργειες και τα βήματα που θα πρέπει να ακολουθηθούν.
Ο Δήμαρχος Διονύσου Γιάννης Καλαφατέλης κατέστησε σαφές στην τοποθέτησή του ότι οι Δήμοι Διονύσου και Κηφισιάς επί 17 ολόκληρα χρόνια (από το 2006 που προέκυψε το θέμα) αγωνίζονται με επιτυχία κατά των διοδίων, κάτι που θα πρέπει να συνεχιστεί και στο μέλλον με ευθύνη των νέων δημοτικών αρχών.
Ο κ.Καλαφατέλης υπογράμμισε ακόμη ότι δεν πρέπει να γίνει αποδεκτή η συζήτηση για διόδια οποιασδήποτε μορφής, αναλογικά ή ψηφιακά, εφόσον δεν ολοκληρωθούν πρώτα τα συνοδά έργα που προβλέπονται στη σύμβαση παραχώρησης (έργα ευθυγράμμισης των παραδρόμωνς κλπ), καθώς και η επέκταση του ΗΣΑΠ στο Δήμο Διονύσου, σύμφωνα με προκαταρκτική μελέτη του ΟΑΣΑ από το 2006, η οποία προέβλεπε, μεταξύ άλλων, νέες στάσεις ηλεκτρικού σιδηροδρόμου σε Καστρί, “Νάρκισσο”, Δροσιά, Άνοιξη και Άγιο Στέφανο.