Ορίστηκε η νέα διοίκηση της Εγνατίας Οδού, υπέρ της παραχώρησης του οδικού άξονα το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Εγκρίθηκε, χθες, από την Επιτροπή Δημόσιων Επιχειρήσεων, Τραπεζών, Οργανισμών Κοινής Ωφέλειας και Φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης της Βουλής η τοποθέτηση του νυν πρόεδρου του Συνδέσμου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδας, Γιώργου Κωνσταντόπουλου και νυν διευθυντή Λειτουργίας Διοδίων της εταιρείας, Κώστα Κουτσούκου ως προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου αντίστοιχα.
Στην τοποθέτησή του, ο νέος πρόεδρος της Εγνατίας Οδού ανέφερε ότι γνωρίζει την υφιστάμενη κατάσταση και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η εταιρεία, τονίζοντας ότι θέλει να «προσθέσει αξία και υπεραξία» σε αυτή.
Από την πλευρά του, ο νέος διευθύνων σύμβουλος υπογράμμισε ότι η εταιρεία έχει αποψιλωθεί από εργασιακό δυναμικό τα τελευταία χρόνια, σημειώνοντας ότι πρωταρχική επιδίωξη αποτελεί η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς της.
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, αφού πρώτα ανέδειξε τον ρόλο που οφείλει να διαδραματίσει η Εγνατία Οδός στην ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής, τόνισε ότι η παραχώρηση του οδικού άξονα θα προχωρήσει.
Ωστόσο, προανήγγειλε αλλαγές στη διαγωνιστική διαδικασία, με γνώμονα «το δημόσιο συμφέρον», ενώ για τους σταθμούς διοδίων ανέφερε ότι το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών δεν είναι αρνητικό στην τοποθέτησή τους, αλλά το ζήτημα θα εξεταστεί καλύτερα.
Συγκεκριμένα, ο υπουργός έκανε λόγο για ορθολογική τιμολόγηση και δίκαιη χιλιομετρική χρέωση.
«Δεν είμαστε αρνητικοί στην λειτουργία διοδίων, αλλά είναι ένα θέμα που πρέπει να εξεταστεί πολύ καλύτερα. Το αρχικό σχέδιο προέβλεπε 16 σταθμούς διοδίων.
Η προηγούμενη κυβέρνηση πρόσθεσε ακόμη 20 σταθμούς που η λειτουργία τους θα αυξήσει τις τιμές των διοδίων από 3,5 λεπτά το χιλιόμετρο, σε κάτι παραπάνω από 5 λεπτά το χιλιόμετρο», ανέφερε ενδεικτικά.