Ευθύνες στη… γραφειοκρατία των Βρυξελλών επέρριψε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης για τον Αυτοκινητόδρομο Κεντρικής Ελλάδας (Ε-65).
«Ο Ε65, επειδή είναι η διεθνής πρωτοτυπία, περιμένουμε τη γραφειοκρατική έγκριση πλέον του νότιου τμήματος, προκειμένου να εγκαινιάσουμε τις εργασίες ενός τμήματος που θα έπρεπε να έχει αποδοθεί, μαζί με το μεσαίο τμήμα.
Και να δώσουμε το μεσαίο τμήμα στους πολίτες για να το χρησιμοποιούν, αλλά καταλαβαίνετε ότι το τμήμα που έχει ήδη κατασκευαστεί, ενώ είναι λειτουργικό από μόνο του, δεν είναι αυτό που έχει ανάγκη η χώρα», σχολίασε ο υπουργός Μεταφορών.
«Είναι έτοιμοι και οι συνδετήριοι για τα φορτηγά. Και από εκεί και πέρα, καλό είναι να πιεστούν και τα όργανα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
Για να βλέπετε και εσείς, ότι η γραφειοκρατία δεν τυραννά μόνο την Ελλάδα. Γραφειοκρατία και πολύ βαριά μάλιστα, υπάρχει και στα ευρωπαϊκά όργανα και ίσως και σε πολλές περιπτώσεις χειρότερη από τη δική μας», συμπλήρωσε ο υπουργός Μεταφορών.
Το μεσαίο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου, το Ξυνιάδα – Τρίκαλα έχει σχεδόν ολοκληρωθεί, ενώ για το νότιο τμήμα (Λαμία – Ξυνιάδα), το υπουργείο Μεταφορών έχει αποφασίσει να το αναθέσει, έναντι 305,75 εκατ., στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, κάτι το οποίο απαιτεί τη σχετική έγκριση της ΕΕ.
Το τμήμα που θα εγκαινιαστεί, το Ξυνιάδα – Τρίκαλα, συνολικού μήκους 79 χιλιομέτρων, αποτελεί ένα ενιαίο τμήμα ασφαλούς και σύγχρονου αυτοκινητοδρόμου, με 2 λωρίδες κυκλοφορίας και ΛΕΑ σε όλο το μήκος.
Με την παράδοσή του, οι χρήστες θα παρακάμπτουν σχεδόν 8 χιλιόμετρα επικίνδυνων στροφών στην περιοχή του Δομοκού.
Σε επίπεδο χρόνου, η διαδρομή από Λαμία έως Τρίκαλα, που σήμερα διαρκεί 2 ώρες, θα μειωθεί σημαντικά στη 1 ώρα και 30 λεπτά.