Η ηλεκτρονική διαχείριση της χορήγησης καρτών διέλευσης φορτηγών από το λιμάνι της Πάτρας, τα μικτά κλιμάκια ελέγχου οχημάτων και τα ηλεκτρονικά ραντεβού που έχουν τεθεί σε εφαρμογή στη Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφερειακής Ενότητας Αχαΐας αποτέλεσαν αντικείμενο της συνάντησης εργασίας που είχε ο περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας με εκπροσώπους των αυτοκινητιστών.
Στη διάρκεια της συνάντησης χαρακτηρίστηκε θετική η απόφαση της Περιφέρειας να κλείσει το Γραφείο Ελέγχου Διεθνών Μεταφορών της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, που λειτουργούσε στο λιμάνι της Πάτρας, για την χορήγηση των καρτών διέλευσης.
Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στην Ηλεκτρονική Εφαρμογή Διαχείρισης Ραντεβού που έχει ξεκινήσει στη Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφερειακής Ενότητας Αχαΐας.
Η αποτίμηση από τις πρώτες ημέρες λειτουργίας του συστήματος είναι ιδιαίτερα ικανοποιητική. Η πλειοψηφία των ημερήσιων ραντεβού κλείνονται ηλεκτρονικά, γεγονός που συμβάλει σημαντικά στην εξυπηρέτηση των συναλλασσομένων, αλλά και στην καλύτερη οργάνωση της υπηρεσίας.
Ενδιαφέρον για την εφαρμογή των ηλεκτρονικών ραντεβού και την σχετική τεχνογνωσία επέδειξε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και συγκεκριμένα η Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών Δυτικής Θεσσαλονίκης, που ζήτησε περαιτέρω ενημέρωση και στοιχεία για τη συγκεκριμένο σύστημα και την αποτελεσματικότητά του.
Υπενθυμίζεται ότι, από την 1η Φεβρουαρίου παρέχεται η δυνατότητα στους συναλλασσόμενους να κλείνουν ηλεκτρονικά τα ραντεβού τους με τη Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών Αχαΐας, στη διεύθυνση rdv.pde.gov.gr.
Παράλληλα ισχύει και ο παραδοσιακός τρόπος εξυπηρέτησης του κοινού, προηγούνται όμως τα ραντεβού, τα οποία μπορούν να κλείνονται από μία ημέρα έως δύο εβδομάδες νωρίτερα.
Επιπλέον, η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδα στο πλαίσιο της διαρκούς διαβούλευσης με τον πολίτη, ενεργοποίησε την ηλεκτρονική διεύθυνση rantevou@achaia.pde.gov.gr στην οποία θα υποβάλλονται προς επεξεργασία, προτάσεις για τη βελτίωση της Ηλεκτρονικής Εφαρμογής Διαχείρισης Ραντεβού.