Στα έργα που έχουν δρομολογηθεί, καθώς και σε εκείνα που σχεδιάζονται στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας αναφέρθηκε ο Υφυπουργός Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης, μιλώντας στη σύσκεψη υπό τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη για την παρουσίαση του αναπτυξιακού προγράμματος της περιοχής.
Ο κ. Καραγιάννης ξεκίνησε με τον Αυτοκινητόδρομο Ε65 και όπως είπε: «Ο Ε65, είναι ένα έργο υπερτοπικού χαρακτήρα που ξεκινά από την καρδιά της χώρας και φτάνει στην Δυτική Μακεδονία και την Ήπειρο και εξελίσσεται πλέον με γοργούς ρυθμούς.
Ξεπεράσαμε πολλά προβλήματα και σήμερα, έχει ήδη γίνει το 90% των εργασιών και σε λιγότερο από ένα χρόνο, συγκεκριμένα στις αρχές του 2024, αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί το νότιο τμήμα του Ε65, ενός έργου, που θα αλλάξει το χάρτη των μετακινήσεων συνολικά στη χώρα».
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στο μεγάλο οδικό έργο Μπράλος – Άμφισσα: «ένα έργο που υπογράψαμε πριν περίπου 1,5 μήνα, ένα έργο που βγάζει από την απομόνωση τη Φωκίδα» και παράλληλα, όπως είπε, «πριν λίγες ημέρες υπογράψαμε την Παράκαμψη της Γραβιάς, μικρότερο έργο, αλλά εξίσου σημαντικό, που ξεκινά από την Παράκαμψη Γραβιάς και φτάνει ως τον Ισόπεδο Κόμβο Μεταλλείων Βωξίτη».
Όπως τόνισε «την προηγούμενη εβδομάδα συμβασιοποιήσαμε και την Παράκαμψη Χαλκίδας και Ψαχνών, ένα έργο που ήταν ζητούμενο για την Εύβοια για πολλά χρόνια και που αποτελούσε μόνο κομμάτι προεκλογικών υποσχέσεων.
Επικαιροποιήσαμε τις μελέτες, παραμετροποιήσαμε το έργο και αφού το δημοπρατήσαμε, το συμβασιοποιήσαμε και το αμέσως επόμενο διάστημα θα ξεκινήσουν οι εργασίες με την εγκατάσταση του εργοταξίου».
Σχετικά με τη μελέτη για το Βόρειο Οδικό Άξονα Εύβοιας, ο Υφυπουργός Υποδομών έκανε λόγο για «μία μελέτη, για ένα σημαντικό έργο που αποτελεί αίτημα δεκαετιών για τους κατοίκους της Εύβοιας.
Σήμερα, βρίσκεται στο Ελεγκτικό Συνέδριο για τον απαραίτητο έλεγχο και αναμένουμε, ώστε πολύ σύντομα να μπορούμε να σχεδιάσουμε αυτό το έργο για να έχουμε τα επόμενα χρόνια έναν νέο, ασφαλή και λειτουργικό οδικό άξονα, που θα ενώνει τη Βόρεια Εύβοια με τη Χαλκίδα και την υπόλοιπη Περιφέρεια».
Παράλληλα, σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη «έχουμε δρομολογήσει την ωρίμανση των μελετών, ενώ επίσης έχουμε προκηρύξει διαγωνισμό ύψους 1,7 εκατομμυρίων ευρώ για γεωτεχνικές και συμπληρωματικές τοπογραφικές εργασίες για το έργο της Οδικής Σύνδεσης Πέρατος Παράκαμψης Μακρακώμης – Ανατολικού Μετώπου Σήραγγας Τυμφρηστού, δηλαδή του έργου Λαμία Καρπενήσι».
Αναφορικά με τη μελέτη για το Σμόκοβο τόνισε: Πρόκειται για ένα έργο σημαντικό, τόσο για τη Θεσσαλία, όσο και για τη Φθιώτιδα. Αφορά μία συνολική γεωργική έκταση 230.500 στρεμμάτων, από τα οποία τα 78.500 αφορούν την Περιφερειακή Ενότητα Φθιώτιδας. Σ’ αυτή τη μελέτη εντάξαμε με συμπληρωματική σύμβαση, 5.800 στρέμματα που θα λύσουν έναν ευρύτερο πρόβλημα της Φθιώτιδας».