Υψηλή παρέμεινε η ζήτηση υπηρεσιών Οδικής και Άμεσης Ιατρικής Βοήθειας κατά το πρώτο τετράμηνο του έτους από τους ασφαλισμένους της INTERAMERICAN, με την εταιρεία να ανταποκρίνεται συνολικά σε 140.050 περιστατικά, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.
Κάθε ώρα, κατά μέσο όρο, εξυπηρετούνταν 49 κλήσεις στους δύο τομείς Βοήθειας. Η αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών αντανακλάται στον σύνθετο δείκτη ποιοτικού ελέγχου NPS (Net Promoters Score), που συστηματικά παρακολουθεί η INTERAMERICAN και αφορά κυρίως στη διάθεση σύστασης της εταιρείας σε τρίτους.
Το συνολικό NPS -που ήταν υψηλότερο στην Οδική- βελτιώθηκε περαιτέρω, ανερχόμενο στις 81 μονάδες (σχεδόν διπλάσιο από τα διεθνή standards), όπως υποστηρίζεται.
Η υποστήριξη ασφαλισμένων οχημάτων από την Οδική Βοήθεια έφθασε στις 129.890 περιπτώσεις.
Αναλυτικά, η εταιρεία διαχειρίστηκε 43.868 περιστατικά με ρυμούλκηση, 40.254 με παροχή υπηρεσίας autohelp, 37.600 με επιτόπου αποκατάσταση για βλάβη και 8.168 με μεταφορά του οχήματος στην έδρα του.
Η Οδική Βοήθεια (Γραμμή κλήσης 1158) παρέχεται με τα προγράμματα ασφάλισης αυτοκινήτου Classic, Extra και Total της INTERAMERICAN και της Anytime, ενώ η παροχή μεταφοράς μετά από ατύχημα περιλαμβάνεται και στα προγράμματα βασικής κάλυψης για αστική ευθύνη.
Είναι αξιοσημείωτο ότι έχει αυξηθεί ιδιαίτερα η χρήση της ψηφιακής εφαρμογής DriveON (mobile app) για μεγαλύτερη ταχύτητα και παρακολούθηση της διαδικασίας υποστήριξης κάθε περιστατικού.
Παράλληλα, σημαντικό πλεονέκτημα της εταιρείας αποτελούν τα μέσα σε όλη την επικράτεια, με 222 ιδιόκτητα οχήματα σε 111 σημεία εξυπηρέτησης και 150 επιπλέον οχήματα 65 συνεργατών.
Η INTERAMERICAN συνεργάζεται και με 5 εταιρείες της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς, παρέχοντας υπηρεσίες Οδικής Βοήθειας στους ασφαλισμένους τους. Στις ευρύτερες συνεργασίες της περιλαμβάνονται 5 αυτοκινητόδρομοι (Μορέας, Ολυμπία Οδός, Νέα Οδός, Ιονία Οδός, Αττικές Διαδρομές) για την απόσυρση ακινητοποιημένων οχημάτων.