Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο για την κατασκευή των υπόλοιπων τμημάτων του Ε65 (Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδος) και ειδικότερα, των τμημάτων που χαρακτηρίστηκαν ως «αναβαλλόμενα» και λόγω της οικονομικής κρίσης, αναβλήθηκε η έναρξη εκτέλεσής τους.
Σήμερα, στον Ε65 έχει ολοκληρωθεί το μεσαίο τμήμα (Ξυνιάδα – Τρίκαλα), μήκους 79 χιλιομέτρων, το οποίο έχει δοθεί στην κυκλοφορία από το 2017.
Πριν από μερικές ημέρες, η Κομισιόν ενέκρινε χρηματοδότηση 306 εκατ. ευρώ, η οποία θα προέλθει από το ελληνικό δημόσιο, για την κατασκευή του νότιου τμήματος, του Λαμία – Ξυνιάδα.
Επίσης, το υπουργείο Υποδομών βρίσκεται, εδώ και μήνες, σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ) για την χρηματοδότηση του βόρειου τμήματος, από τα Τρίκαλα μέχρι την Εγνατία Οδό.
Στην πλήρη ανάπτυξη του, ο Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδος (Ε65) θα εκτείνεται σε μήκος 175 χιλιομέτρων.
Το νομοσχέδιο που κατατέθηκε στη Βουλή έχει τον ακόλουθο τίτλο: Κύρωση της από 11-12-2018 Συμφωνίας Τροποποίησης Διατάξεων της από 31 Μαΐου 2007 Σύμβασης Παραχώρησης για το Έργο “Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία, Συντήρηση και Εκμετάλλευση του Αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδος (Ε65)”, που κυρώθηκε με τον ν. 3597/2007 (Α΄168), όπως αυτή τροποποιήθηκε:
α) με την από 28/11/2013 “Συμφωνία Τροποποίησης Διατάξεων της Σύμβασης Παραχώρησης” που κυρώθηκε με το άρθρο δεύτερο του ν. 4219/2013 “Κύρωση των Συμφωνιών Τροποποίησης των συμβάσεων παραχώρησης των μεγάλων οδικών έργων και ρύθμιση συναφών θεμάτων” (Α’ 269) και
β) με την από 19/12/2013 “Συμφωνία Τροποποίησης Διατάξεων της από 28.11.2013 Συμφωνίας Τροποποίησης Διατάξεων Σύμβασης Παραχώρησης” που κυρώθηκε με το άρθρο 44 του ν. 4354/2015 “Διαχείριση των μη εξυπηρετούμενων δανείων, μισθολογικές ρυθμίσεις και άλλες επείγουσες διατάξεις εφαρμογής της συμφωνίας δημοσιονομικών στόχων και διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων (Α’ 176)”.