Οι εταιρείες «Αττική Οδός Α.Ε.» και «Αττικές Διαδρομές Α.Ε.», στο πλαίσιο των προληπτικών μέτρων για τον περιορισμό της εξάπλωσης του κορωνοϊού SARS-CoV-2, ανακοίνωσαν ότι, από σήμερα, Τρίτη 17 Μαρτίου, και μέχρι νεωτέρας, θα λειτουργεί αποκλειστικά και μόνο η Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών.
Τα 9 Σημεία Εξυπηρέτησης Συνδρομητών στην Αττική Οδό και τα 3 Σημεία Εξυπηρέτησης στον Αυτοκινητόδρομο Μορέα (Σπαθοβούνι, Νεστάνη, Καλαμάτα) θα παραμείνουν κλειστά για το κοινό.
Οι εγγραφές συνδρομητών και η χορήγηση πομποδεκτών θα εξυπηρετούνται τηλεφωνικά και μέσω courier, ενώ οι επαναφορτίσεις των πομποδεκτών θα γίνονται ηλεκτρονικά.
Λεπτομερείς πληροφορίες θα παρέχονται μέσω της Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών (Τ.Ε.Π), η οποία λειτουργεί Δευτέρα – Σάββατο, 08:00 – 19:00 και Κυριακή 11:00 – 19:00 ή ηλεκτρονικά (μέσω e-mail ή μέσω της πλατφόρμας συνδρομητών my e-PASS).
Επίσης, προτείνεται στους οδηγούς να πληρώνουν το αντίτιμο στους σταθμούς διοδίων με χρήση κάρτας τραπέζης αντί με μετρητά.