Κορυφώνεται η αγωνία για τον οδικό άξονα Δράμα – Αμφίπολη, καθώς το υπουργείο Υποδομών ενέκρινε τη συμμετοχή και των 4 σχημάτων που εκδήλωσαν αρχικό ενδιαφέρον, στο στάδιο του Ανταγωνιστικού Διαλόγου.
Πιο συγκεκριμένα, εγκρίθηκε το πρακτικό της Α’ φάσης (της εκδήλωσης ενδιαφέροντος) και η συνέχιση του διαγωνισμού (η Β’ φάση).
Ο ανάδοχος θα αναλάβει τη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση των τμημάτων Παλαιοκώμη – Μαυρολεύκη, μήκους περίπου 29,5 χιλιομέτρων και Μαυρολεύκη – Δράμα, μήκους περίπου 13,5 χιλιομέτρων.
Στη συνέχεια θα λειτουργεί και θα συντηρεί τον βασικό οδικό άξονα Δράμα – Αμφίπολη, συνολικού μήκους 43 χιλιομέτρων και τα τμήματα που κατασκεύασε.
Στη Β’ φάση θα καθοριστεί το ακριβές αντικείμενο του έργου και θα κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές, από όπου θα προκύψει ο ανάδοχος του έργου.
Η διάρκεια του έργου ΣΔΙΤ έχει οριστεί σε 360 μήνες (30 χρόνια). Τα 4 πρώτα έτη αφορούν στην κατασκευή/αναβάθμιση των υποδομών των οδικών αξόνων και τα υπόλοιπα αφορούν στην περίοδο λειτουργίας και συντήρησης.
Το κόστος με ΦΠΑ για τον άξονα Δράμα – Αμφίπολη ανέρχεται στα 248,54 εκατ. ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ 200,43 εκατ. ευρώ).
Στον διαγωνισμό συνεχίζουν τα σχήματα:
-ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ, ΑΚΙΝΗΤΩΝ, ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ με δ.τ. ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε.
-ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε.-ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε.
-ΑΒΑΞ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ-ΕΡΓΟΛΗΠΤΙΚΗ-ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ-ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΟΙΚΟΔΟΜΙΚΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ με δ.τ. ΑΒΑΞ Α.Ε.
-ΙΝΤΡΑΚΑΤ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΩΝ ΕΡΓΩΝ με δ.τ. ΙΝΤΡΑΚΑΤ.