Αναφορά στην έκθεση του Ελεγκτικού Συνεδρίου της Ε.Ε. για τα δημόσια έργα, έκανε ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κωστής Χατζηδάκης.
Όπως σημειώνει ο ίδιος, «Η Νέα Δημοκρατία, στην περίοδο 2000-2004 και 2009-2011, ήταν στην Αντιπολίτευση. Είχε δε κατ’ επανάληψη ασκήσει σκληρή κριτική σε σχέση με την πολιτική στα δημόσια έργα. Ας μην καταγγέλλει ο ΣΥΡΙΖΑ πράγματα τα οποία είχαμε πρώτοι καταγγείλει εμείς.
Όσον αφορά δε στον κ. Σπίρτζη, του υπενθυμίζουμε απλώς ότι καθ’ όλη τη διάρκεια της περιόδου 2000 – 20014 ήταν προβεβλημένο στέλεχος του ΠΑΣΟΚ. Επομένως τι παριστάνει σήμερα με τις καταγγελίες;
Το 2007, υπογράφηκαν από την Κυβέρνηση Καραμανλή και με υπουργό τον κ. Σουφλιά οι συμβάσεις παραχώρησης των τεσσάρων μεγάλων αυτοκινητοδρόμων οι οποίες ψηφίστηκαν από τη Βουλή με ευρύτατη πλειοψηφία.
Είναι έργα πνοής, ορισμένα εκ των οποίων εγκαινιάστηκαν διθυραμβικά από τον ίδιο τον κ. Τσίπρα. Ας επιλέξουν, λοιπόν, αν τα εκθειάζουν ή τα καταγγέλλουν.
Το 2012-2013, η Κυβέρνηση Σαμαρά κατόρθωσε, σε συμφωνία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, να πετύχει την επανεκκίνηση των έργων αυτών, που -λόγω της μεγάλης κρίσης- είχαν ουσιαστικά σταματήσει. Εάν η επανεκκίνηση δεν επιτυγχανόταν, τα έργα δεν θα είχαν ολοκληρωθεί και θα είχαν καταβληθεί ποινικές ρήτρες αρκετών δισ.
Άρα τα χιλιόμετρα που θα είχαν κατασκευαστεί θα ήταν τελικά πολύ λιγότερα και το κόστος τους θα ήταν αναλογικά πολύ μεγαλύτερο.
Η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, που σήμερα παριστάνει τον τιμητή για τα δημόσια έργα, ευθύνεται -λόγω της περιβόητης διαπραγμάτευσης Βαρουφάκη, του σκουπίσματος των ταμειακών διαθεσίμων του Δημοσίου και των capital controls- για τη διακοπή των εργασιών στους αυτοκινητόδρομους το 2015.
Ως αποτέλεσμα αυτών των επιλογών, ο κ. Σπίρτζης έδωσε “πανωπροίκι” 500 εκατ. ευρώ στους εργολάβους για να επανεκκινήσουν».