Μετά το Θριάσιο εμπορευματικό κέντρο, στη Βουλή οδηγούνται οι συμβάσεις του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι της Κρήτης και του νότιου τμήματος του Ε-65.
Αυτό ανέφερε, μεταξύ άλλων, σε συνέντευξή του σε κυριακάτικη εφημερίδα ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, σημειώνοντας παράλληλα ότι έχουν ολοκληρωθεί οι έξι από τις οχτώ εργολαβίες του Πάτρα – Πύργος και ότι προετοιμάζονται οι διαγωνισμοί για την παράκαμψη της Χαλκίδας και του τελευταίου τμήματος της σιδηροδρομικής σύνδεσης Κορίνθου – Πατρών.
Το απόσπασμα της συνέντευξης για τα έργα υποδομών
Όπως γνωρίζετε ολοκληρώθηκαν οι πέντε συμβάσεις παραχώρησης των αυτοκινητοδρόμων και ολοκληρώνεται, μέσα στο έτος, η σιδηροδρομική σύνδεση Αθήνας – Θεσσαλονίκης, ενώ προχωρά με ικανοποιητικό ρυθμό η κατασκευή του μετρό στη Θεσσαλονίκη και ολοκληρώνεται η κατασκευή του νέου διαδρόμου στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης. Εισαγάγαμε προς κύρωση στη Βουλή τη σύμβαση του Θριάσιου Εμπορευματικού Κέντρου και ακολουθούν προς κύρωση η σύμβαση του αεροδρομίου στο Καστέλι Ηρακλείου Κρήτης και το νότιο τμήμα του Ε65.
Ολοκληρώθηκαν οι έξι και βρίσκονται σε φάση ολοκλήρωσης οι τελευταίες δύο διαγωνιστικές διαδικασίες για το Πάτρα – Πύργος. Αυτά είναι έργα που αρχίζουν άμεσα. Τα περισσότερα εντός του έτους.
Επίσης, δημοπρατήθηκαν και βρίσκονται σε εξέλιξη οι διαγωνιστικές διαδικασίες της γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας, της υποθαλάσσιας σύνδεσης Σαλαμίνας, οι δύο διαγωνιστικές διαδικασίες του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης και του ηλεκτρονικού αναλογικού συστήματος διοδίων.
Προετοιμάζουμε τους διαγωνισμούς για την παράκαμψη της Χαλκίδας και το τελευταίο τμήμα της σιδηροδρομικής σύνδεσης Κορίνθου-Πατρών.
Ωριμάζουμε μελετητικά τις επεκτάσεις των οδικών δικτύων των επεκτάσεων του μετρό σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και της σιδηροδρομικής υποδομής για σύνδεση της Θεσσαλονίκης, της Καβάλας και της Αλεξανδρούπολης με τα λιμάνια της Βουλγαρίας.
Τα έργα αυτά θα αλλάξουν τη χώρα μας θα δώσουν χιλιάδες άμεσες θέσεις εργασίας, κυρίως όμως θα στηρίξουν τις υγιείς παραγωγικές δυνάμεις και θα αναβαθμίσουν τόσο τον οικονομικό όσο και τον γεωπολιτικό ρόλο μας.