Δεν είναι σίγουρο ότι θα καταθέσουν δεσμευτική προσφορά, αλλά το σκέφτονται σοβαρά.
Τη δεύτερη φάση του ανταγωνιστικού διαλόγου για την κατασκευή και εκμετάλλευση της υποθαλάσσιας ζεύξης Σαλαμίνας – Περάματος, με προεπιλεγέντες τις εταιρείες ΜΕΤΚΑ, ΤΕΡΝΑ και Vinci – Ακτωρ, ενέκρινε το υπουργείο Μεταφορών.
Το στάδιο αυτό είναι απαραίτητο, προκειμένου να προχωρήσει η διενέργεια του διεθνούς διαγωνισμού και η υποβολή δεσμευτικών προσφορών για το έργο που αφορά στην κατασκευή υποθαλάσσιας σήραγγας, μήκους περίπου 1,1 χλµ, µε τις εκατέρωθεν προσβάσεις (συνολικό μήκος έργου περί τα 3χλµ) από τον ανισόπεδο κόμβο Περάµατος μέχρι τoν ανισόπεδο κόμβο Παλουκίων.
Σύμφωνα με παλαιότερο σχεδιασμό περιλαμβάνει και τα οδικά τµήµατα παράκαµψης των πόλεων Περάµατος και Σαλαµίνας, μήκους περίπου 14,5 χλµ.
Υπενθυμίζεται ότι το, εν λόγω έργο, ύψους περί τα 300 εκατ., σύμφωνα με παλαιότερες εκτιμήσεις, έχει εγκριθεί από το Κυβερνητικό Συμβούλιο Οικονομικής Πολιτικής (ΚΥ.Σ.ΟΙ.Π.) προς ένταξη στο «πακέτο Γιούνκερ».