Το πρώτο δίμηνο του 2025, οι ταξινομήσεις αυτοκινήτων στην ΕΕ μειώθηκαν κατά 3% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2024.
Σημαντικές αγορές της Ένωσης κατέγραψαν πτώση, με την Ιταλία (-6%), τη Γερμανία (-4,6%) και τη Γαλλία (-3,3%) να σημειώνουν αρνητική πορεία. Αντίθετα, η Ισπανία κατέγραψε αύξηση 8,4%.
Στην Ελλάδα, οι ταξινομήσεις σημείωσαν μείωση 15,4%.
Τον Φεβρουάριο του 2025, η πτώση ήταν 3,4%, με τη Γερμανία (-6,4%) να έχει τη μεγαλύτερη μείωση στον όγκο ταξινομήσεων, ακολουθούμενη από την Ιταλία (-6,2%).
Στο πρώτο δίμηνο του 2025, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα (BEVs) αντιπροσώπευαν το 15,2% του συνολικού μεριδίου αγοράς στην ΕΕ, σημειώνοντας αύξηση από το επίπεδο του 11,5% την ίδια περίοδο το 2024.
Τα υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα παρουσίασαν σημαντική άνοδο, καταλαμβάνοντας το 35,2% της αγοράς, παραμένοντας η πρώτη επιλογή στην ΕΕ.
Παράλληλα, το συνολικό μερίδιο αγοράς των βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων οχημάτων μειώθηκε στο 38,8%, από 48,5% το 2024.
BREAKING
European car sales figures for February are fresh off the press!
All figures are year-to-date (YTD)
New car registrations declined by 3% in February 2025
Battery-electric (BEVs) car sales grew by 28%, but the total market share remains at 15%, well… pic.twitter.com/FNYMrqyM7m
— ACEA (@ACEA_auto) March 25, 2025