Η Toyota, η οποία επικρίθηκε για την αργοπορία των αποφάσεών της να μπει δυναμικά στην ηλεκτροκίνηση, αποκάλυψε ότι πολύ σύντομα θα προσφέρει μπαταρίες που θα έχουν αυτονομία άνω των 1.000 χιλιομέτρων και πτώση κόστους 40%.
Οι νέες μπαταρίες θα είναι στερεάς μορφής , οι πρώτες ύλες για την παραγωγή της θα είναι νικέλιο, μαγγάνιο και κάδμιο, θα παρέχουν αυτονομία τουλάχιστον 1.000 χιλιομέτρων, θα βγουν στην παραγωγή το 2026, ενώ το κόστος θα είναι 20% μικρότερο στο μοντέλο cross-over bZ4X με την απόδοση της γρήγορης φόρτισης να μειώνεται από 30 σε 20 λεπτά, όπως μετέδωσε το ΑΜΠΕ.
Ωστόσο, για να γίνει η εταιρεία ακόμη πιο προσιτή ως προς την λιανική της τιμή, θα λανσάρει μια ακόμη μπαταρία με στοιχεία λιθίου, σιδήρου και φωσφορικού την ίδια χρονιά με μείωση της τιμής κατά 40% από τις σημερινές τιμές των μπαταριών και με την αυτονομία να βρίσκεται κοντά στα 750 χιλιόμετρα.
Ενημερώνοντας την πρόοδο ανάπτυξής της στην τεχνολογία μπαταριών στερεάς κατάστασης, η εταιρεία ισχυρίζεται ότι θα διαθέσει μπαταρία το 2027 που μπορεί να προσφέρει αυτονομία κοντά στα 1.500 χιλιόμετρα.
Σε αυτή την προσπάθεια θα παίξει σημαντικό ρόλο η μείωση βάρους και η αεροδυναμική των αυτοκινήτων.