Ξεκάθαρο είναι το τοπίο για τις 6 από τις 8 συμβάσεις του Πάτρα – Πύργος, ενώ στο στάδιο των προδικαστικών προσφυγών οι υπόλοιπες 2.
Συγκεκριμένα, ολοκληρώθηκε ο έλεγχος των 6 συμβάσεων (1η,4η,5η,6η,7η,8η) από το Ελεγκτικό Συνέδριο και μέσα στον Ιανουάριο θα γίνει η σχετική ενημέρωση της αρμόδιας Επιτροπής του ελληνικού Κοινοβουλίου, προκειμένου να ξεκινήσουν οι κατασκευαστικές εργασίες.
Εκκρεμούν οι δύο συμβάσεις που βρίσκονται στο στάδιο των προδικαστικών προσφυγών, με τις σχετικές διαδικασίες να ολοκληρώνονται το επόμενο διάστημα.
Όπως επισημαίνει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, το υπουργείο επαναδημοπράτησε το έργο με οκτώ διαδοχικούς ανοιχτούς, δημόσιους διαγωνισμούς.
Το Πάτρα – Πύργος προέκυψε από τη μείωση του φυσικού αντικειμένου της παραχώρησης της Ολυμπίας Οδού, καθώς το έργο απεντάχθηκε από την παραχώρηση το 2013.
«Μετά από πολύμηνες και συστηματικές διαπραγματεύσεις του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, με τους Συμβούλους (Jaspers) και τις αρμόδιες Υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η ελληνική πλευρά, πέτυχε τις απαραίτητες εγκρίσεις για τη χρηματοδότηση του έργου», αναφέρει το υπουργείο.