Οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Δυτική Ευρώπη ξεπέρασαν αυτές των οχημάτων ντίζελ για πρώτη φορά τον περασμένο Δεκέμβριο, σύμφωνα με προκαταρκτικές εκτιμήσεις, καθώς οι οδηγοί συνέχισαν να επιλέγουν επιδοτούμενα οχήματα, χωρίς εκπομπές ρύπων.
Περισσότερο από το ένα πέμπτο των νέων αυτοκινήτων που πωλήθηκαν σε 18 ευρωπαϊκές αγορές, συμπεριλαμβανομένου του Ηνωμένου Βασιλείου, κινούνται αποκλειστικά με μπαταρίες, σύμφωνα με στοιχεία που συγκεντρώθηκαν για τους Financial Times από τον ανεξάρτητο αναλυτή Matthias Schmidt, ενώ τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών diesel, αντιστοιχούσαν σε λιγότερο από 19% των πωλήσεων.
Λόγω και επιδοτήσεων η προτίμηση των καταναλωτών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Χάρη στις γενναιόδωρες κρατικές επιδοτήσεις στη Γερμανία και αλλού, καθώς και στους αυστηρούς κανονισμούς που θεσπίστηκαν το 2020, οι οποίοι αναγκάζουν τους κατασκευαστές της ΕΕ να πουλούν περισσότερα οχήματα χαμηλών εκπομπών ρύπων, οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυξάνονται σταθερά.
Η τάση επιταχύνθηκε το τελευταίο τρίμηνο του περασμένου έτους, καθώς η Tesla αποδείχθηκε ότι ήταν καλύτερα προετοιμασμένη για να αντιμετωπίσει τις ελλείψεις στον εφοδιασμό ημιαγωγών, παραδίδοντας 309.000 οχήματα, αριθμός ρεκόρ για την εταιρεία.
Συνολικά 176.000 ηλεκτρικά οχήματα πουλήθηκαν στη Δυτική Ευρώπη κατά τη διάρκεια του Δεκεμβρίου, ρεκόρ όλων των εποχών. Συγκριτικά, οι πωλήσεις οχημάτων με ντίζελ ήταν 160.000.