Ολοκληρώθηκε η δεύτερη δημόσια διαβούλευση, που διοργάνωσε ο δήμος Κορδελιού – Ευόσμου στο πλαίσιο εκπόνησης του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ), με σκοπό την καταγραφή των απόψεων φορέων και πολιτών.
Στην εκδήλωση συμμετείχαν, μεταξύ άλλων, εκπρόσωποι φορέων τόσο με υπερτοπικό όσο και τοπικό χαρακτήρα, μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας, μέλη της νυν Δημοτικής Αρχής και τέλος μέλη της διατμηματικής και διεπιστημονικής ομάδας εργασίας ΣΒΑΚ, καθώς και αρκετοί ενεργοί Δημότες. Το ΕΒΕΘ εκπροσωπήθηκε από τον Διευθυντή Στατιστικής, Μελετών & Έρευνας, κ.Αντώνιο Μπούμπουλα.
Τα μέλη της ομάδας μελέτης του Αναδόχου (Consortis) προχώρησαν αρχικά σε μια σύντομη ανασκόπηση αναφορικά με τις έως τώρα πραγματοποιηθείσες δράσεις του έργου, ενώ ανέλυσαν ενδελεχώς το προσχέδιο μέτρων – παρεμβάσεων.
Μέσα από τις τοποθετήσεις των παρευρισκόμενων και τη συζήτηση που πραγματοποιήθηκε αναδείχθηκε για ακόμη μία φορά η αναγκαιότητα εκπόνησης ενός Στρατηγικού Σχεδίου για την κινητικότητα στον δήμο Κορδελιού – Ευόσμου, το οποίο θα υποδεικνύει με σαφήνεια και όρους βιωσιμότητας τα μέτρα και τις παρεμβάσεις που θα πρέπει να αναπτύξει ο δήμος κατά την επόμενη δεκαετία και θα αντιμετωπίζει αποτελεσματικά τις σύγχρονες προκλήσεις.
Τα βασικότερα ζητήματα που αναδείχθηκαν σχετίζονται κυρίως με ζητήματα κυκλοφοριακής συμφόρησης και υψηλής ζήτησης για στάθμευση στην κεντρική περιοχή, τα οποία επιδεινώνονται ως απόρροια της ραγδαίας οικιστικής ανάπτυξης και της πληθυσμιακής μεγέθυνσης της περιοχής.
Επιπλέον, στο επίκεντρο τέθηκε η καθολική προσβασιμότητα όλων των ομάδων πολιτών και τα προβλήματα που απαντώνται στις υφιστάμενες υποδομές βαδισιμότητας, οι δυσκαμψίες και τα εμπόδια που επιφέρει το ισχύον πολεοδομικό πλαίσιο, η αναγκαιότητα για ολοκληρωμένα δίκτυα ποδηλάτου, τα οποία θα καταστήσουν το ποδήλατο μέσο για καθημερινές μετακινήσεις, ενώ πρόσθετα σημειώθηκε και η προσπάθεια που πρέπει να γίνει για συμπεριφορική αλλαγή των μετακινουμένων σε μέσα πιο φιλικά προς το περιβάλλον.
Τέλος, όλοι συμφώνησαν στην ανάγκη για ολιστικό σχεδιασμό μέσα από ιεράρχηση των προβλημάτων/ αναγκών και όχι μεμονωμένες παρεμβάσεις, καθώς και σε ένα κυκλοφοριακό σχεδιασμό που λαμβάνει υπόψη τον πολεοδομικό σχεδιασμό και τον αναπτυξιακό προγραμματισμό της ευρύτερης περιοχής.