Αρκετά είναι τα οδικά έργα που παραμένουν προς υπογραφή, αλλά και προς κατάθεση δεσμευτικών προσφορών, καθώς η τραγωδία των Τεμπών και η προκήρυξη των εκλογών επανακαθόρισαν τα χρονοδιαγράμματα.
Της Βάσως Βεγιάζη
Για παράδειγμα, σε εκκρεμότητα παραμένουν οι υπογραφές για το ΣΔΙΤ Καλαμάτα Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη, με ανάδοχο την κοινοπραξία Ακτωρ Παραχωρήσεις – lntrakat, ύψους 300 εκατ., αλλά και για το ΣΔΙΤ του Βόρειου Οδικού Αξονα Κρήτης Χερσόνησος – Νεάπολη, ύψους 290 εκατ., με ανάδοχο σχήμα το σχήμα ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – Ακτωρ Παραχωρήσεις – Intrakat.
Ακόμη, δεν έχει υπογραφεί και η σύμβαση για την επέκταση της λεωφόρου Κύμης, έπειτα από προσφυγή στο ΣτΕ, με ανάδοχο την κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ – ΙΝΤΡΑΚΑΤ και με προϋπολογισμό 245 εκατ.
Στόχευση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών είναι οι «ώριμες» συμβάσεις να υπογραφούν έως τις εκλογές.
Μετάθεση προσφορών για 2 μεγάλα οδικά έργα
Μετάθεση προσφορών είχαμε σε 2 μεγάλα οδικά έργα.
Στις 9 Μαΐου μετατέθηκαν οι προσφορές για τον οδικό άξονα Ιωάννινα – Κακαβιά.
Προηγήθηκε προσφυγή της κοινοπραξίας «ΔΟΜΙΚΗ ΚΡΗΤΗΣ Α.Ε – ΕΚΤΕΡ Α.Ε – ΕΡΕΤΒΟ Α.Ε – ΤΕ.ΝΑ Α.Τ.Ε.Β.Ε», η οποία ζήτησε την τροποποίηση όρων του διαγωνισμού.
Η επέκταση της Ιόνιας Οδού, στο τμήμα Ιωάννινα – Κακαβιά, είναι αρχικού προϋπολογισμού 310 εκατ. ευρώ.
Αντίστοιχα, στις 20 Απριλίου μετατέθηκαν οι προσφορές για το τμήμα Ηράκλειο – Χανιά του ΒΟΑΚ, το οποίο θα κατασκευαστεί με τη μέθοδο της σύμβασης παραχώρησης.
Αρχικό ενδιαφέρον για την κατασκευή και εκμετάλλευσή του τμήματος Χανιά – Ηράκλειο, ύψους 1,5 δις, έχουν εκδηλώσει οι Άκτωρ Παραχωρήσεις, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΑΒΑΞ, Vinci και Μυτιληναίος – Intertoll.