Το ψηφισθέν νομοσχέδιο δεν αντιμετωπίζει ολιστικά και ευθέως την πραγματικότητα, την οποία καλείται να βελτιώσει, υποστηρίζει, σε ανακοίνωσή του, ο Πανελλήνιος Σύλλογος Εκπαιδευτών Οδήγησης, τονίζοντας ότι οι εκπαιδευτές δεν θέλουν να συμμετάσχουν στις πρακτικές εξετάσεις.
Η ανακοίνωση του Συλλόγου Εκπαιδευτών Οδήγησης
Αλίμονο στην Οδική Ασφάλεια. Τελικά αποτελεί απαισιόδοξη φράση ή σατανική διαχρονικότητα που επιβεβαιώνεται για άλλη μια φορά η ρήση: Καληνύχτα, Κεμάλ. Αυτός ο κόσμος δεν θα αλλάξει ποτέ;
Δυστυχώς με την ψήφιση του νέου νομοσχέδιου με τίτλο «οδηγώντας με ασφάλεια» από την Βουλή, το ΥΠΜΕ κατάφερε για άλλη μια φορά να καλύψει εξωραΐζοντάς το, ένα ζήτημα που εδώ και χρόνια χρειάζεται απεγνωσμένα να αλλάξει!
Αν και επικαλείται την αναβάθμιση της εκπαίδευσης των υποψηφίων οδηγών και οδηγών, δεν αναφέρει ούτε μια πρόταση άμεσα σχετικά με την αναβάθμιση αυτή, και περιορίζεται σε επιμέρους ρυθμίσεις, οι οποίες είναι μεν σωστές και αναγκαίες, δίνοντας τη δυνατότητα σε όλες τις ομάδες χρηστών να έχουν πρόσβαση, σε μια όμως παρωχημένη εκπαιδευτική διαδικασία δεκαετιών!
Δυστυχώς το νομοσχέδιο δεν αντιμετωπίζει ολιστικά και ευθέως την πραγματικότητα την οποία καλείται να βελτιώσει. Αφήνει το “γόρδιο δεσμό” της διαπλοκής ως έχειν, και δεν αναλάβει πλήρως την διαδικασία των εξετάσεων (…)
Αναγάγει την εισαγωγή κάμερας κατά την εξέταση σε μεγίστη υπηρεσία ελέγχου της διαφάνειας και αποτροπή των συναλλαγών, χωρίς καμιά προσομοίωση, χωρίς προδιαγραφές ή ασφαλιστικές δικλείδες για τη χρήση της.
ΔΕΝ αφουγκράστηκε την φωνή των εκπαιδευτών αλλά και της απλής λογικής, που φωνάζει ότι όπως δεν συμμετέχουν στις Θεωρητικές Εξετάσεις, έτσι ΔΕΝ θέλουν να συμμετέχουν και στις Πρακτικές Εξετάσεις!
Τέλος, ακολουθώντας την πεπατημένη, θεσμοθέτησε την έκδοση διπλώματος στα 17 έτη, με ένα περίεργο σκεπτικό, το οποίο θα δημιουργήσει τα αντίθετα αποτελέσματα από αυτά που προσδοκά, ‘‘πυροβολώντας τα πόδια της’’ σε σχέση με την Σύγχρονη Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα την οποία έχει, όπως τόνισε, ως σημείο αναφοράς (sic!)
Παραμένουμε λοιπόν για άλλη μια φορά στο ίδιο έργο θεατές, περιμένοντας να δούμε τις πάνω από 18 νομοθετικές ρυθμίσεις, σε έναν ακόμη νόμο ό οποίος μάλλον δεν θα λειτουργήσει ποτέ..!