Στην παράταση της διάρκειας της σύμβασης «Παροχή υπηρεσιών Τεχνικού Συμβούλου για τη σύνταξη της μελέτης Ανάλυσης Κόστους – Οφέλους (ΑΚΟ) και την υποστήριξη της Διεύθυνσης Οδικών Υποδομών (Δ.Ο.Υ.) στην προετοιμασία και υποβολή της Αίτησης Χρηματοδότησης του έργου “Αυτοκινητόδρομος Πάτρα – Πύργος” στις Υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ε.Ε.) και σε τυχόν ενέργειες που θα απαιτηθούν μετά την υποβολή της, προκειμένου να επιτευχθεί έγκρισή της από την Ε.Ε.», προχώρησε το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Μέχρι σήμερα, έχουν προκηρυχτεί έξι εργολαβίες και απομένουν άλλες δυο. Στις τέσσερις πρώτες προσωρινός ανάδοχος ανακηρύχτηκε η κοινοπραξία «Τοξότης – Ομάδα Κατασκευών», στην πέμπτη η ΙΝΤΕΡΚΑΤ (ΑΦΟΙ ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ ΑΤΕΒΕ) και στην έκτη η GD Infrastrutture.
Ωστόσο, καμία σύμβαση δεν έχει υπογραφτεί, καθώς η ΕΕ θα πρέπει να εγκρίνει πρώτα το φάκελο του έργου και στη συνέχεια, την ανάλογη χρηματοδότηση.
Υπενθυμίζεται ότι το Πάτρα – Πύργος, έχει μήκους 75 χλμ. και έχει αποσχιστεί από την «Ολυμπία Οδό».