Στην παροχή διευκρινήσεων και απαντήσεων επί ερωτημάτων που ετέθησαν από ενδιαφερόμενους και αφορούν το διαγωνισμό Χερσόνησος – Νεάπολη, του ΒΟΑΚ, ο οποίος θα προχωρήσει με τη μέθοδο ΣΔΙΤ, προχώρησε το υπουργείο Μεταφορών (ΒΟΑΚ ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΣ ΝΕΑΠΟΛΗ).
O ΒΟΑΚ «έσπασε» σε τρία κομμάτια, εκ των οποίων προκηρύχτηκαν τα δύο.
Ο πρώτος διαγωνισμός αναφέρεται στη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία και την εκμετάλλευση στο τμήμα Χανιά – Ηράκλειο (Χεσόνησος).
Το τμήμα αυτό θα προχωρήσει ως έργο παραχώρησης, με κύρια χρηματοδότηση από κεφάλαια που θα εξασφαλίσει ο οικονομικός φορέας, στον οποίο θα ανατεθεί η σύμβαση
Το έργο του ΒΟΑΚ στο τμήμα Χανιά – Ηράκλειο κρίνεται ως απόλυτης προτεραιότητας και ιεράρχησης από πλευράς οδικής ασφάλειας, κυκλοφοριακών χαρακτηριστικών και σπουδαιότατος στη στρατηγική μεταφορών της Κρήτης, σε συνδυασμό και με τις λοιπές σχεδιαζόμενες υποδομές μεταφορών (νέο αεροδρόμιο Καστελιού και αναβάθμιση αεροδρομίου Χανίων).
Ο δεύτερος διαγωνισμός αφορά στο τμήμα Χερσόνησος – Νεάπολη, το οποίο θα προκηρυχτεί ως Σύμπραξη Δημόσιου Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) και αφορά αυτοκινητόδρομο 20 χλμ.