Λόγω αναβάθμισης των υποδομών εξυπηρέτησης της υπηρεσίας EgnatiaPass, από το Σάββατο 29/5/22 στις 15:00 έως την Κυριακή 30/5/22 στις 15:00, θα υπάρξει διακοπή των προσφερόμενων υπηρεσιών.
Ειδικότερα, σύμφωνα με την Εγνατία Οδό:
Α. Δεν θα είναι εφικτή η δυνατότητα:
- ανανέωσης του συνδρομητικού λογαριασμού
- παροχής οποιασδήποτε πληροφορίας που αφορά στο συνδρομητικό λογαριασμό π.χ. διαθέσιμο υπόλοιπο, διελεύσεις που έχετε πραγματοποιήσει, κ.α.
- εξυπηρέτησης αιτημάτων αλλαγής στοιχείων ή συνδρομητικού προγράμματος,
- προσθήκης νέων πομποδεκτών ή αλλαγή υπαρχόντων για οποιοδήποτε λόγο,
- εξυπηρέτησης αιτημάτων σχετικά με τη λειτουργία της εφαρμογής myEgnatiaPass π.χ. απεμπλοκή λογαριασμού.
Β. Δεν θα είναι διαθέσιμη η εφαρμογή myEgnatiaPass μέσω Internet ή Συσκευών Έξυπνης Τηλεφωνίας.
Για το λόγο αυτό και σε περίπτωση που σκοπεύει κάποιος να ταξιδέψει κατά τη διάρκεια του προαναφερόμενου διαστήματος (Σάββατο 28/5/2022 και ώρα 15:00 μέχρι και την Κυριακή 29/5/2022 και ώρα 15:00) προτείνεται να επιβεβαιωθεί έγκαιρα η ύπαρξη επαρκούς διαθέσιμου υπολοίπου στο συνδρομητικό λογαριασμό.
Η αναβάθμιση των υποδομών μας ΔΕΝ επηρεάζει την λειτουργία των ηλεκτρονικών πομποδεκτών EgnatiaPass. Δηλαδή, καθ’ όλη τη διάρκεια του προαναφερόμενου διαστήματος ο χρήστης μπορεί να χρησιμοποιεί κανονικά τις Ηλεκτρονικές Λωρίδες πληρωμής Τέλους Διοδίου τόσο στους σταθμούς διοδίων της Εγνατίας Οδού.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών της υπηρεσίας EgnatiaPass καλώντας στο 2310-470 100.