Σε άσχετο διαγωνισμό, που αφορά τη συντήρηση και τη λειτουργία της Εγνατίας Οδού, ενσωματώνεται η κατασκευή τεσσάρων νέων μετωπικών και 42 πλευρικών σταθμών, όπως υποστηρίζει ο Σύλλογος Εργαζομένων της Εγνατία Οδού.
Σε ανακοίνωση του συλλόγου αναφέρεται ότι οι εργαζόμενοι έχουν «επανειλημμένους και με διάφορους τρόπους εκφράσει την αντίθεσή τους στην κατασκευή και τη λειτουργία της πληθώρας νέων σταθμών διοδίων (συνολικά 18 μετωπικοί και 42 πλευρικοί) επί της Εγνατίας Οδού και των κάθετων αξόνων, διότι ο μοναδικός σκοπός του συγκεκριμένου σχεδιασμού είναι να καταστήσει πιο “ελκυστική” την παραχώρηση του αυτοκινητοδρόμου».
Την ίδια άποψη, σύμφωνα με τους εργαζομένους, «έχουν και οι κατά τόπους εκλεγμένοι περιφερειάρχες και δήμαρχοι, οι περισσότεροι εκ των οποίων έχουν καταθέσει προσφυγές στο Συμβούλιο της Επικράτειας»
Το Δ.Σ. της Εγνατία Οδός Α.Ε., όπως υποστηρίζει ο σύλλογος εργαζομένων, αποφάσισε να προχωρήσει το θέμα των σταθμών διοδίων, μέσω του διαγωνισμού για τη συντήρηση και τη λειτουργία του.
Ο σύλλογος εργαζομένων «εκφράζει την κάθετη αντίθεσή του στις συνεχείς παλινωδίες της διοίκησης για τη δημοπράτηση των έργων συντήρησης και λειτουργίας της Εγνατίας Οδού και καταγγέλλει τις παρεμβάσεις του ΤΑΙΠΕΔ στο τεχνικό αντικείμενο των έργων, με αποτέλεσμα τη σημαντική καθυστέρηση στη δημοπράτησή τους, την έκθεση της εταιρίας έναντι των υποχρεώσεών της και τελικά την πιθανή διακινδύνευση της ασφάλειας των χρηστών του αυτοκινητόδρομου».