Κυριακή, 23 Φεβρουαρίου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    MMM

    Η πρόοδος υλοποίησης της γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας

    22 Φεβρουαρίου, 2025
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Άνοδος 46,51% των επιτυχών ρυθμίσεων οφειλών στον εξωδικαστικό τον Ιανουάριο

    21 Φεβρουαρίου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Στο 2,58% το ποσοστό της LeonidsPort στον ΟΛΘ

    21 Φεβρουαρίου, 2025
    MMM

    Παρέμβαση του τομεάρχη Υποδομών & Μεταφορών ΣΥΡΙΖΑ για το μετρό Θεσσαλονίκης

    21 Φεβρουαρίου, 2025
    INTERNATIONAL

    DHL and Scania to test electric truck with fuel-powered range extender

    21 Φεβρουαρίου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    ΡΑΛ: Αύξηση 26,36% των συνολικών εσόδων (οργανικά και ανόργανα) το 2023

    21 Φεβρουαρίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    MMM

    Η πρόοδος υλοποίησης της γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας

    22 Φεβρουαρίου, 2025
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Άνοδος 46,51% των επιτυχών ρυθμίσεων οφειλών στον εξωδικαστικό τον Ιανουάριο

    21 Φεβρουαρίου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Στο 2,58% το ποσοστό της LeonidsPort στον ΟΛΘ

    21 Φεβρουαρίου, 2025
    MMM

    Παρέμβαση του τομεάρχη Υποδομών & Μεταφορών ΣΥΡΙΖΑ για το μετρό Θεσσαλονίκης

    21 Φεβρουαρίου, 2025
    INTERNATIONAL

    DHL and Scania to test electric truck with fuel-powered range extender

    21 Φεβρουαρίου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    ΡΑΛ: Αύξηση 26,36% των συνολικών εσόδων (οργανικά και ανόργανα) το 2023

    21 Φεβρουαρίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου προσανατολίζεται η Μηχανική. Καταθέτει αγωγή κατά της Τράπεζας Πειραιώς

ffotinos by ffotinos
2 Νοεμβρίου, 2020
στο ΟΔΙΚΕΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Τα αποτελέσματα των πρώτων δυο θεμάτων της ημερησίας διατάξεως της 41ης τακτικής γενικής συνέλευσης των μετόχων της εταιρείας γνωστοποίησε η Μηχανική.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η Μηχανική προσανατολίζεται σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου και σε συμμετοχή – μεταξύ άλλων – σε έργα εκτός Ελλάδας με την ιταλική GD Infrastrutture.

Παράλληλα, η εταιρεία υποστηρίζει ότι συνεχίζει την τακτοποίηση παλαιών υποχρεώσεων σε προμηθευτές και προς τις τράπεζες, υπογραμμίζοντας ότι για τη μη ανανέωση της εγγυητικής επιστολής συμμετοχής στο Άκτιο – Αμβρακία από την Τράπεζα Πειραιώς θα καταθέσει αγωγή κατά της τράπεζας.

H ανακοίνωση της Μηχανικής

Το 2019 ήταν για την Μηχανική ένας χρόνος ανάπτυξης και προόδου. Στον κατασκευαστικό τομέα συνέχισε και ολοκλήρωσε την κατασκευή του Φράγματος Αστερίου και του Φράγματος Βαλμαδούρας στην Πάτρα, καθώς και τα συνοδά έργα, συνολικού προϋπολογισμού 92 εκ. € και άρχισε πλέον η πλήρωση του ταμιευτήρα Αστερίου.

Επίσης, συνέχισε την κατασκευή σε συνεργασία με την ιταλική εταιρεία GD Infrastrutture του σιδηροδρομικού έργου: «Κατασκευή Υποδομής Νέας Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής υψηλών ταχυτήτων τμήμα Ψαθόπυργος – περιοχή Ρίου», συνολικού προϋπολογισμού 119 εκ. €.

Περαιτέρω, ανέλαβε σε συνεργασία με την GD Infrastrutture, 2 συμβάσεις στον Αυτοκινητόδρομο Πατρών – Πύργου και συγκεκριμένα τα τμήματα 6 «Κάτω Αχαϊα – Σαγαίϊκα» προϋπολογισμού 34,9 εκ. € και 8 «Μιντιλόγλι – Α/Κ ΒΙΠΕ Πάτρας» προϋπολογισμού 35,06 εκ. €.

Στον οικονομικό τομέα συνέχισε τον διακανονισμό παλαιών οφειλών με προμηθευτές και βελτίωσε τα κέρδη προ φόρων από 1,2 εκ. € για το 2018 σε 2,9 εκ. € για το 2019, καθώς και την καθαρή θέση από 25 εκ. € σε 43 εκ. €.

Το τρέχον έτος, η εταιρεία αντιμετώπισε απρόβλεπτες δυσμενείς καταστάσεις. Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών διέλυσε τις υπογεγραμμένες συμβάσεις για τα τμήματα 6 και 8 του Αυτοκινητοδρόμου Πατρών – Πύργου, όπου δεν έχουν εισέτι ολοκληρωθεί οι νομικές και οικονομικές εκκρεμότητες.

Επίσης, παρουσιάστηκε σημαντική καθυστέρηση στην πληρωμή των εκτελεσθεισών εργασιών, όπου σε ορισμένες περιπτώσεις ξεπέρασαν το έτος.

Ως προς το έργο του οδικού άξονα Ακτίου – Αμβρακία, αρχικού προϋπολογισμού 150 εκ. €, σε συνεργασία με την GD Infrastrutture είχαμε καταστεί μειοδότες σύμφωνα με απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας.

Στη συνέχεια, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ακύρωσε τον διαγωνισμό, όμως με νέα απόφαση του ΣτΕ ανακάλεσε την ακύρωση και αναμενόταν η ανάθεση του έργου στην εταιρεία μας.

Όλως περιέργως και με τρόπο τελείως ανεξήγητο, η Τράπεζα Πειραιώς αρνήθηκε χωρίς καμία δικαιολογία την ανανέωση της εγγυητικής επιστολής συμμετοχής, με αποτέλεσμα αυτό να καταλήξει στην ΜΕΤΚΑ, με τίμημα ακριβότερο από το δικό μας, με συνέπεια ζημιά για το ελληνικό δημόσιο ύψους 3 εκ. €.

Εντός του προσεχούς διαστήματος καταθέτουμε αγωγή κατά της Τράπεζας Πειραιώς, απαιτώντας την αποζημίωση της ζημιάς μας που αντιστοιχεί σε ποσό πάνω από 35 εκ. €.

Περαιτέρω συνεχίζουμε την τακτοποίηση παλαιών υποχρεώσεων με τους προμηθευτές μας καθώς και την ρύθμιση παλαιών οφειλών προς τις Τράπεζες.

Ήδη έχουμε εξοφλήσει την Τράπεζα Πειραιώς, ενώ έχουμε ρυθμίσει τις οφειλές του Ομίλου στην Alpha Bank και αναμένεται εντός του έτους αντίστοιχη ρύθμιση με Eurobank και Εθνική Τράπεζα.

Επίσης, και παρά τις δυσμενείς συνθήκες συνεχίζουμε τις συνομιλίες μας με ξένους επενδυτές για την συμμετοχή μας σε έργα ΣΔΙΤ, ως και για την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου στην οποία εκτιμούμε ότι θα προβούμε στο επόμενο έτος. Ακόμη εξετάζουμε συνεργασία με την κυβέρνηση της ανατολικής Λιβύης με σκοπό έργα για την ανασυγκρότηση της χώρας αυτής.

Εκτιμούμε ότι το 2021 θα ξεκινήσουμε την κατασκευή του οικιστικού έργου στο Γκέρμαν της Βουλγαρίας και θα επιλυθούν τα διαδικαστικά θέματα, ώστε να ξεκινήσουμε το Υδροηλεκτρικό Έργο του Αγίου Νικολάου, στο οποίο ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν ξένοι επενδυτές.

Εντός του επομένου έτους εκτιμούμε ότι θα έχει επιλυθεί η δικαστική εκκρεμότητα που αφορά τις απαιτήσεις μας από την LAMDA DEVELOPMENT για το έργο του Mediterannean Cosmos, όπου αυτές ανέρχονται σε ποσό άνω των 60 εκ. €, πλέον τόκων. Την παρούσα περίοδο διενεργούνται σχετικές πραγματογνωμοσύνες.

Τέλος, εξετάζεται συμμετοχή της εταιρείας σε έργα εκτός Ελλάδας σε συνεργασία με την GD Infrastrutture.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:ΜΗΧΑΝΙΚΗ

Σχετικά Άρθρασχετικά

ΟΔΙΚΕΣ

Έγκριση αύξησης μετοχικού κεφαλαίου έως 40 εκατ. ευρώ για τη Μηχανική

2 Νοεμβρίου, 2021
ΟΔΙΚΕΣ

Σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου 30 εκατ. ευρώ προχωρά η ΜΗΧΑΝΙΚΗ

15 Σεπτεμβρίου, 2021
ΟΔΙΚΕΣ

Αγωγή κατά της Τράπεζας Πειραιώς κατέθεσε η Μηχανική. Ζητά αποζημίωση 43 εκατ. ευρώ

10 Νοεμβρίου, 2020
ΟΔΙΚΕΣ

Αγωγή των ΜΗΧΑΝΙΚΗ και GD INFRASTRUTTURE κατά της Τράπεζας Πειραιώς για την εγγυητική του Άκτιο – Αμβρακία

24 Σεπτεμβρίου, 2020
ΟΔΙΚΕΣ

“Η απόφαση της ΑΕΠΠ δεν αλλάζει τους σχεδιασμούς, θα προκηρυχθεί νέος διαγωνισμός για το Άκτιο – Αμβρακία”, σημειώνει το υπ. Υποδομών. Για δικαίωση μιλά η GD Infrastrutture

4 Μαρτίου, 2020
ΟΔΙΚΕΣ

Mετά το σιδηρόδρομο, η Μηχανική, μέσω της GD Infrastrutture, «μπαίνει ξανά» στα οδικά έργα (Πάτρα – Πύργος)

31 Μαΐου, 2017
Επόμενο άρθρο
Rush hour traffic on the M6 Motorway, Walsall, Uk.

Αυστρία και Γερμανία αυξάνουν τα πρόστιμα για το ανώτατο όριο ταχύτητας

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Plan B με… σιδηροδρομικό όμιλο των Βαλκανίων επεξεργάζεται «μεγάλο μαγαζί»

17 Φεβρουαρίου, 2025

Απεργούν στις 28 Φεβρουαρίου οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας

20 Φεβρουαρίου, 2025

Χρ. Σταϊκούρας: Η Hellenic Train αναστέλλει – για 2 μήνες – την απόφαση για κλείσιμο εκδοτηρίων

17 Φεβρουαρίου, 2025

Π. Πέρκα: Ο υπουργός Υποδομών & Μεταφορών ψευδόμενος για σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση στο σιδηρόδρομο

19 Φεβρουαρίου, 2025

Απάντηση του Επιτρόπου Μεταφορών για την ασφάλεια στον ελληνικό σιδηρόδρομο

20 Φεβρουαρίου, 2025

Τα σιδηροδρομικά έργα που ολοκληρώθηκαν από τον Απρίλιο του 2023 έως σήμερα

19 Φεβρουαρίου, 2025

Σημαντική εξέλιξη στα εγχώρια logistics: H Planning εντάχθηκε στο δυναμικό της PwC Ελλάδας

17 Φεβρουαρίου, 2025

Τα όσα υποστηρίζει το υπουργείο Μεταφορών για τη σηματοδότηση και την τηλεδιοίκηση του Σ.Σ. Δομοκού

18 Φεβρουαρίου, 2025

Πλέον, 1 στα 5 εισιτήρια στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας είναι μέσω tap2ride (τραπεζική κάρτα)

1

Χορηγήθηκε πιστοποιητικό κατά EASA στα κρατικά αεροδρόμια Ιωαννίνων, Μήλου και Σύρου

1

Θα «σπάσει» το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών; Τα θετικά, τα αρνητικά και η πρόταση «έκπληξη»

1

ΕΝΗΜΑΕΚ: Τα τελευταία 15 χρόνια ο κλάδος έχει μειωθεί κατά 40% και το αεροπορικό έργο έχει υπερδιπλασιαστεί

1

Τα εναλλακτικά σενάρια στην περίπτωση που επέλθει οριστικό «διαζύγιο» δημοσίου – Hellenic Train

1

24ωρη απεργία από τα ταξί της Αττικής στις 19 Φεβρουαρίου, τι ζητά το ΣΑΤΑ

1

Υπερδιπλάσιος ο αριθμός διαδρομών στο FREENOW app, στις 14 Φεβρουαρίου, μεταξύ 20:00-23:00

1

Μέσα στο επόμενο δίμηνο αναμένονται 140 προσλήψεις στον ΟΣΕ μέσω ΑΣΕΠ

1

Η πρόοδος υλοποίησης της γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας

22 Φεβρουαρίου, 2025

Άνοδος 46,51% των επιτυχών ρυθμίσεων οφειλών στον εξωδικαστικό τον Ιανουάριο

21 Φεβρουαρίου, 2025

Στο 2,58% το ποσοστό της LeonidsPort στον ΟΛΘ

21 Φεβρουαρίου, 2025

Παρέμβαση του τομεάρχη Υποδομών & Μεταφορών ΣΥΡΙΖΑ για το μετρό Θεσσαλονίκης

21 Φεβρουαρίου, 2025

DHL and Scania to test electric truck with fuel-powered range extender

21 Φεβρουαρίου, 2025

ΡΑΛ: Αύξηση 26,36% των συνολικών εσόδων (οργανικά και ανόργανα) το 2023

21 Φεβρουαρίου, 2025

Ακυρώσεις και τροποποιήσεις πτήσεων από AEGEAN και Olympic Air στις 28 Φεβρουαρίου

21 Φεβρουαρίου, 2025

Στα 12,6 δισ. ευρώ (+5%) τα έσοδα της Poste Italiane για το 2024

21 Φεβρουαρίου, 2025

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr