Στην κατακύρωση στην Άκτωρ δύο συμβάσεων για την λειτουργία και συντήρηση της Εγνατίας Οδού και των κάθετων αυτής αξόνων, προχώρησε o αυτοκινητόδρομος.
Πρόκειται για τη σύμβαση που αφορά τον ανατολικό τομέα και τους κάθετους άξονες Α1 & Α23 και την κατασκευή σταθμών διοδίων, προϋπολογισμού μελέτης 49,45 εκατ. ευρώ (χωρίς ΦΠΑ).
Και για την αντίστοιχη σύμβαση στον δυτικό τομέα, προϋπολογισμού μελέτης 47,45 εκατ. ευρώ (χωρίς ΦΠΑ).
Αναλυτικά, για τη σύμβαση στον ανατολικό τομέα, η Άκτωρ προσέφερε μέση έκπτωση 59,8% και οικονομική προσφορά για εργασίες με γενικά έξοδα (ΓΕ) και εργολαβικό όφελος (ΟΕ) 17.291.231,79 ευρώ, για απρόβλεπτα 1.556.210,86 ευρώ, για μελέτες 400.000 ευρώ, για απολογιστικές εργασίες χωρίς ΓΕ & ΟΕ 143.695,62 ευρώ και ΓΕ & ΟΕ απολογιστικών 10.397,81 ευρώ. Δηλαδή συμβατική δαπάνη (χωρίς ΦΠΑ) ύψους 19.401.536,08 ευρώ, πλέον του ποσού 4.656.368,66 ευρώ για ΦΠΑ.
Το συνολικό, δηλαδή, ποσό συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ ανέρχεται σε 24.057.904,74 ευρώ.
Για τη σύμβαση στο Δυτικό τομέα και τους κάθετους άξονες Α29 & Α25, που περιλαμβάνει την κατασκευή σταθμών διοδίων (2018-2020), η θυγατρική εταιρεία του ομίλου Ελλάκτωρ προσέφερε μέση έκπτωση 59,80%.
Υπέβαλε ακόμη οικονομική προσφορά για εργασίες με γενικά έξοδα (ΓΕ) και εργολαβικό όφελος (ΟΕ) ύψους 17,3 εκατ. ευρώ, για απρόβλεπτα 1,6 εκατ. ευρώ, για μελέτες 400 χιλ. ευρώ, για απολογιστικές εργασίες χωρίς ΓΕ&ΟΕ 143.695,62 ευρώ και ΓΕ & ΟΕ απολογιστικών 10.397,81 ευρώ, δηλαδή συμβατική δαπάνη (χωρίς ΦΠΑ) 19.401.536,08 ευρώ, πλέον του ποσού 4.656.368,66 ευρώ για ΦΠΑ, ήτοι συνολικό ποσό συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ 24.057.904,74 ευρώ.
Τι περιλαμβάνουν τα έργα
Το δυτικό τμήμα περιλαμβάνει:
– την εκτέλεση έργων στις Περιφερειακές Ενότητες Θεσπρωτίας, Ιωαννίνων, Τρικάλων, Καστοριάς, Φλώρινας, Γρεβενών –Κοζάνης, Ημαθίας, Θεσσαλονίκης και Σερρών.
-την κατασκευή μετωπικού σταθμού διοδίων στην θέση “Στρυμονικό” και τη συντήρηση και λειτουργία του Δυτικού Τομέα της Εγνατίας Οδού και των Καθέτων Αξόνων Α29 & Α25.
Πρόκειται για:
Α. το τμήμα της Εγνατίας Οδού (αυτοκινητόδρομος Α2) από την έξοδο του Λιμένα Ηγουμενίτσας (ΧΘ: 0) μέχρι τον Ανισόπεδο Κόμβο (Α/Κ) 17 Κλειδίου (ΧΘ: 289), μήκους περίπου 289 χλμ.
Β. τον Κάθετο Άξονα “Α/Κ Δυτ. Σιάτιστας – Κορομηλιά – Μεθοριακός Σταθμός Κρυσταλλοπηγής” (αυτοκινητόδρομος Α29 – συνολικού μήκους περίπου 69,2 χλμ.) της Εγνατίας Οδού.
Γ. τον Κάθετο Άξονα “Α/Κ Λαγκαδά – Μεθοριακός Σταθμός Προμαχώνα” (αυτοκινητόδρομος Α25 – συνολικού μήκους περίπου 95,5 χλμ.) της Εγνατίας Οδού.
Το ανατολικό τμήμα περιλαμβάνει:
-την κατασκευή του Σταθμού Διοδίων (ΣΔ) στην “Καβάλα”, όπως αποτυπώνεται στην Κ.Υ.Α. 6686/14.11.2014 και
– τη συντήρηση και λειτουργία του Ανατολικού Τομέα της Εγνατίας Οδού (από Α/Κ 17 Κλειδίου μέχρι πριν το Τελωνείο Κήπων, μήκους περίπου 368,7 χλμ.) και των Καθέτων Αξόνων Α1 (Α/Κ Αξιού/Χαλάστρας – Μεθοριακός Σταθμός Ευζώνων” ) & Α23 (“Κομοτηνή – Νυμφαία – Ελληνοβουλγαρικά Σύνορα” ) αυτής.