Στη ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ οδηγείται η παράκαμψη Χαλκίδας και Ψαχνών, αρχικού προϋπολογισμού 210 εκατ. ευρώ.
Η εν λόγω εταιρεία έδωσε τη μεγαλύτερη έκπτωση από τους υπόλοιπους διεκδικητές του έργου και συγκεκριμένα τις εταιρείες ΑΒΑΞ, ΑΚΤΩΡ και CMC – INTEΡΚΑΤ – ΤΕΚΑΛ.
Επόμενα βήματα είναι ο έλεγχος των δικαιολογητικών, η αξιολόγηση των προσφορών και η ανάδειξη του οριστικού αναδόχου του έργου.
Η παράκαμψης Χαλκίδας, με τα συνεχόμενα τμήματα της παράκαμψης Ψαχνών και της αρτηρίας σύνδεσης Βόρειας – Νότιας Εύβοιας, εντάσσεται στη βελτίωση της οδικής σύνδεσης της Αθήνας και της Χαλκίδας με τη βόρεια Εύβοια και – παράλληλα – στην αποσυμφόρηση του αστικού ιστού της Χαλκίδας, της Ν. Αρτάκης και των Ψαχνών από τη διερχόμενη κυκλοφορία, η οποία σήμερα, αναγκαστικά διέρχεται από τις παραπάνω αστικές περιοχές.
Το έργο αυτό, σε συνδυασμό με τον νέο οδικό άξονα προς τη Βόρεια Εύβοια που μελετάται, θα προσφέρει στο μέλλον έναν ενιαίο και ασφαλή οδικό άξονα μέχρι την Αιδηψό, με τα αναγκαία χαρακτηριστικά ασφάλειας και ταχύτητας, που θα ανταποκρίνονται στο διατιθέμενο τουριστικό και λοιπό δυναμικό της βόρειας Εύβοιας.
Σημειώνεται ότι το βασικότερο πρόβλημα στην προσπάθεια χρηματοδότησης του έργου ήταν ότι ο σχεδιασμός του, καθώς θεωρούταν «μη βιώσιμο».
Προκειμένου να αρθούν τα εμπόδια και να προχωρήσει η υλοποίηση του, αποφασίστηκε ο ανασχεδιασμός ορισμένων τμημάτων.
Το έργο έχει χρηματοδότηση από το ΠΔΕ και θα κατασκευαστεί σε 60 μήνες από την υπογραφή του.